نیسان یک صندلی با قابلیت پارک خودکار معرفی کرد

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: بازار رقابت بر سر رسیدن به فناوری خودروهای خودران داغ است و شرکت‌های خوشنامِ صنعت خودروسازی هر روز نتایجی از میزان پیشرفت خود را منتشر می‌کنند، در این بین شرکت خودروسازی نیسان نیز عزم خود را جزم کرده تا در بازار آینده خودروهای خودران نقش پر رنگی داشته باشد، این شرکت برای آنکه میزان پیشرفت خود را در این فناوری به رخ رقبا بکشد از ساز و کار پارک خودروی خودران خود در صندلی‌های اداری بهره گرفته تا نمایش دهد صندلی‌های اداری با فناوری پارک جدید نیسان تا چه اندازه راحت و هوشند در سر جای خود قرار می‌گیرند.

اگر تجربه کار در دفاتر اداری که تعداد زیادی کارمند دارند را دارید حتما با مشکل مرتب کردن صندلی‌ها برخورد کرده‌اید، در ابتدای روز صندلی‌ها توسط مستخدم سازمان مرتب شده‌اند اما پس از چندین ساعت کار و برگزاری جلسات متعدد دیگر هیچ‌کدام از صندلی‌ها سر جای خود نیستند، از طرف دیگر کارمندان نیز در انتهای روز کاری به سرعت کار خود را ترک می‌کنند و کسی دیگر حوصله مرتب کردن صندلی را ندارد، اینجاست که این ساز و کار جدید نیسان واقعا به درد می‌خورد.

بر اساس اطلاعاتی که نیسان در خصوص این صندلی‌های جدید هوشمند منتشر کرده است، برای کنترل این صندلی‌ها چهار دوربین در گوشه‌های اتاق تعبیه شده تا از اطلاعات قرارگیری آنها از طریق وای‌فای به کامپیوتری که وظیفه هدایت صندلی‌ها را به عهده دارد منتقل شود. ناگفته نماند چیزی که از جانب نیسان به نمایش گذاشته شده است جنبه تبلیغاتی دارد و نیسان قصد داشته تا دقت خودروهای خودران خود را در هنگام پارک کردن به رخ رقبا بکشد. با در نظر داشتن تمامی این موارد باید گفت انصافا ایده این صندلی‌های هوشمند جالب به نظر می‌رسد و با این حساب بدون شک در آینده نزدیک شاهد صندلی‌های هوشمندی هستیم که به صورت خودکار پس از تغییر جا به محل اول خود باز می‌گردند.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.