نیسان از نسخه طلایی GT-R در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی کرد

تیونر ژاپنی Kuhl Racing دوباره به عرصه بازگشته است که این بار با سحر و جادو یک نسخه طلایی GT-R را در نمایشگاه Tokyo Auto Salon از سوی خودروساز ژاپنی نیسان رونمایی کرده است.

Tokyo-Auto-Salon-Nissan-GT-R-04
شرکت مذبور یک نام شناخته شده برای کیت های بدنه فوق العاده و طراحی فوق العاده آن است که این بار به صورت استادانه ای در نسخه طلایی با نام “3D Ultimate Engraving Metal Paint” در معرض دید همگان قرار گرفته است.

Tokyo-Auto-Salon-Nissan-GT-R-03
به هر حال اگر دلارها به جیبتان فشار می آورد می توانید یک سفارش به شرکت مذکور دهید و یک نیسان جی تی آر طلایی در اختیار داشته باشید.

این مدل ویژه خودرو GT-R که به نام “نسخه طلایی چهل و پنجمین سالگرد” شناخته می شود با یک رنگ طلایی جالب توجه و ویژه مزین شده و تولید آن به 45 دستگاه محدود شده است. این نسخه ویژه با یک پلاک شماره شناسایی خودرو طلایی روی پیشرانه و پلاک ویژه چهل و پنجمین سالگرد در مرکز کنسول داخل خودرو همراهی می شود.

در زمینه فنی تغییر ویژه ای صورت نگرفته و پیشرانه 3.8 لیتری تویین توربو شش سیلندر خورجینی که توانایی تولید 542 اسب بخار نیرو و 627 نیوتن متر گشتاور را دارد نیروی لازم برای حرکت نیسان GT-R طلایی را تامین می کند.

قیمت گودزیلای طلایی نیسان 102 هزار و 770 دلار اعلام شده که تنها هزار دلار گرانتر از مدل GT-R پریمیوم است.

Tokyo-Auto-Salon-Nissan-GT-R-06 Tokyo-Auto-Salon-Nissan-GT-R-01

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.