با ماشین خود در هنگام پارک، بیت کوین استخراج کنید!

یک شرکت کانادایی به نام دی‌مک ماشینی ساخته که می‌گوید سریع‌ترین سه‌چرخه دنیا است و می‌تواند هنگام پارک ارزهای دیجیتال تولید کند. این سه‌چرخه که نامش اونیر اسپیریتوس (Avvenire Spritus) است، سال آینده به بازار عرضه خواهد شد و دی‌مک می‌گوید بیش از ۲۵ هزار سفارش خرید برایش دریافت کرده است.

مشخصات فنی ماشین بیت کوین

اسپریتوس دو مدل دارد. قیمت مدل ارزان‌تر حدود ۲۳ هزار دلار است و موتور الکتریکی ۲۰۴ اسب بخاری دارد. یک مدل ۱۵۰ هزار دلاری هم از این سه‌چرخه تولید می‌شود که قدرتش ۴۴۹ اسب بخار است.

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت مدل قوی‌تر ۱/۸ ثانیه است و می‌تواند تا بیش از ۱۷۰ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. دی‌مک می‌گوید این مدل با هر بار شارژ می‌تواند تا ۴۸۰ کیلومتر حرکت کند. مدل گران‌تر به امکاناتی نظیر شارژ بدون سیم باتری‌ها و قابلیت‌های خودران مجهز شده است.

هر دو مدل اسپریتوس امکان ساخت ارزهای دیجیتال دارند. علاوه بر بیت‌کوین، ماشین امکان ساخت ارزهای دیگر نظیر اتریوم، دوج‌کوین و کاردانو را هم دارد. مدیر دی‌مک سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت که ماشین می‌تواند در روز معادل ۵ تا ۲۰ دلار رمزارز تولید کند.

o,اسپریتوس اولین وسیله نقلیه از مجموعه‌ای است که دی‌مک قصد دارد در چند سال آینده تولید کند. بیشتر این ماشین‌ها سه چرخه هستند و برای رانندگی در شهرهای شلوغ ساخته شده‌اند. یکی از آنها ماشین پرنده‌ای است که دی‌مک می‌گوید از سال ۲۰۲۵ تولید آن آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.