سریع ترین خودرو برقی جهان رونمایی شد

شرکت نوپای خودروسازی لوسید که با سرمایه گذاری شرکت های چینی در کالیفرنیا مشغول به کار است به تازگی از سریع ترین خودرو برقی جهان با نام لوسید ایر رونمایی کرده است.

مشخصات فنی سریع ترین خودرو برقی جهان

شتاب صفر تا صد این خودرو تنها ۲.۵ ثانیه است و قادر است تنها در 9.9 ثانیه مسافتی در حدود 500 متر را طی کند که ماحصل تلاش دو موتور قدرتمند الکتریکی با قدرت پیشرانه 1080 اسب بخار است.

خودروی تمام برقی لوکس لوسید ایر به باتری های قدرتمندری مجهز شده است که میتواند با یک بار شارژمسافتی در حدود 830 کیلومتر را طی کند که از این لحاظ آمار بسیار بهتری نسبت به محصولات تسلا و ایلان ماسک دارد.

یک سیستم مجهز راداری به دقت اطراف سریع ترین خودرو برقی جهان را زیر نظر دارد و دقت خودرو را برای شناسایی انواع موانع و پاسخ متناسب با آن را به وسیله وش مصنوعی زیر نظر دارد.

این شرکت قرارداد همکاری 3 ساله ای با Electrify America به امضا رسانده است که 3 سال شارژ رایگان را از طریق شبکه بسیار گسترده به مشتریان آمریکایی لوسید ایر تقدیم میکند.

در ضمن این شرکت در حال رایزنی با صنایع بزرگ برقی در آمریکا است تا با تمهیداتی صاحبان لوسید ایر بتوانند خودرو خود را در هر زمان و مکانی به راحتی شارژ کنند.

هنوز برچسب قیمتی برای این سوپرخودرو از سوی لوسید اعلام نشده است ، ولی به نظر می رسد باید قیمت رقابتی با محصولات تسلا داشته باشد تا خریداران بیشتری را به سوی خود جذب کند.

در پایان شما را به تماشای تصاویر زیبای این ابرخودرو برقی در اینجا دعوت میکنیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.