رونمایی از Mercedes GLS در نمایشگاه خودرو شانگهای + ویدئو

خودروبرتر – شاسی بلند جدید آلمانی با عنوان تجاری  Mercedes GLS بزرگترین و لوکس ترین شاسی بلند این شرکت است که فضای بیشتر و راحتی و لوکس بودن را به خریداران خود ارائه میدهد و قرار است تا در سال 2020 پیش روی خریداران قرار گیرد.

این شاسی بلند حتی از هم سلفان خود بزرگتر بوده و در طول در حدود 77 میلی متر و در عرض در حدود 22 میلی متر بیشتر است که یکی از مزایای فاصله 60 میلی متری به ویژه در ردیف دوم بیشتر به چشم می آید که البته هر 3 ردیف صندلی به طور کامل به صورت الکترونیکی قابل تنظیم هستند و صندلی های ردیف سوم نیز قابلیت تخت شدن را دارند تا فضای بیشتری برای بار در اختیار قرار بگیرد.

در داخل اتاقک Mercedes GLS شما تمام فناوری روز را در پیش روی خود خواهید داشت که شامل یک صفحه نمایش لمسی کاملا مدرن است و اکر دستیار خود را بخواهید احضار کنید کافی است تا از “هی مرسدس” کمک بگیرید که در مورد ترافیک با شما درد دل می‌کند و نگران تنظیم بودن درجه حرارت داخل اتاقک نیز است.

با عرض پوزش خبری از نسخه AMG V8 نیست ولی ترکیب  موتورها جالب هستند بدین ترتیب که  تمامی مدل های بنزینی فنّاوری پیشرفته الکتریسیته هیبریدی EQ را دریافت می کنند.

مشخصات فنی Mercedes GLS جدید

بهترین مدل غیر AMG احتمالا GLS 580 V8 است که در زیر هود خود دارای موتور توربودوگانه 485 اسب بخاری V8 و 15 اسب بخار قدرت الکتریکی استو البته اگر شما هنوز به دیزلی وفادارید می توانید یک نسخه 282 اسب بخار یا یک نسخه 325 اسب بخاری داشته باشید.

سیستم تعلیق فعال در گوشه‌های این هیولا وجود دارد که همه‌چیز را کنترل می‌کند و البته برای ناراحتی طرفداران رنج روور فنّاوری جاده‌ای همانند کنترل گشتاور خودکار بین محورها وجود دارد.

طبق اعلام خودروساز آلمانی این خودرو دارای حالتی موسوم به “کارواش ” است که خودرو را تا بلندترین ارتفاع سواری بالا می‌برد، نور و سقف اتاقک را خاموش می‌کند تا حریم خصوصی شما حفظ شود و با بالاتر رفتن می‌توانید مطمئن شوید که زیر خودرو نیز از هرگونه گردوخاکی مصون مانده  شسته خواهد شد.

به‌هرحال این خودرو و بی.ام.و X7  رقابت سختی خواهند داشت و باید دید کدام‌یک می‌تواند خریداران بیشتری به‌سوی خود جذب کند.

 

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.