آغاز فروش ویژه اعتباری و قطعی تمام محصولات ایران خودرو / جدول و جزئیات

به گزارش خودروبرتر ، مصطفی خان کرمی گفت: هرساله در ماه های پایانی سال شاهد افزایش تقاضا برای خودروهای صفر کیلومتر هستیم و طبیعی است که توقع و انتظار مشتریان از گروه صنعتی ایران خودرو در برآورده کردن این نیاز بیشتر از سایر خودروسازان است، بنابراین این خودروساز به منظور تنظیم بازار پایان سال، برنامه فروش ویژه اعتباری و قطعی برای تمامی محصولات خود را در دستور کار قرار داده است.

وی هدف از اجرای این طرح را ارزش گذاری به خواست و تقاضای مشتریان ایران خودرو و جلوگیری از افزایش بهای خودرو در بازار آزاد و از بین بردن واسطه ها در روزهای پایانی سال اعلام کرد.

شرایط فروش ویژه اعتباری محصولات ایران خودرو

گفتنی است، قیمت ها در این برنامه فروش به صورت قطعی بوده و هرگونه افزایش قیمت احتمالی مشمول آن نیست. صرفا تغییرات قیمتی غیر مستقیم (بیمه، عوارض دولتی، مالیات و …) و همچنین تغییرات قیمتی ناشی از الزامات قانونی و تصمیمات ابلاغی دولت و نهادهای قانون گذار تا قبل از صدور فاکتور بر عهده مشتری خواهد بود.

متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و بهره مندی از مزایا و محصولات متنوع این طرح، از روز شنبه 21 بهمن ماه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو یا سایت فروش اینترنتی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.