Hennessey Venom F5 دارای پیشرانه با قدرتی فراتر از 1600 اسب بخار !!

به گزارش خودروبرتر ، در زیر هود ونوم اف 5 شاهد یک موتور 7.6 لیتری توربو دوگانه V8  هستیم که گشتاور 1300 پوند بر فوت و دور موتوری در حدود 4400 دور در دقیقه برای ان تدارک دیده است تا دیگر حداکثر سرعت 480 کیلومتر در ساعت برای ان دست‌یافتنی باشد.

موتور جدید Hennessey Venom F5 دارای بلوک‌های آلومینیومی بوده و در ضمن سیلندرها نیز از جنس استیل بوده تا قدرت تحمل بسیار بالایی داشته باشند.

جان هنسی در مورد تردیدها در مورد قدرت پیشرانه 1600 اسب بخاری اعلام کرده است که ما در تلاش هستیم که رکوردهای جدید و قابل‌اطمینان در سال 2019 پدیدآوریم که البته مدت زمانی در حدود 5 سال را برای طراحی و توسعه آن از سوی مهندسین هنسی زمان سپری شده است.

از سال 2014 که جان هنسی با ابر خودرو Venom GT وارد کارزار سرعت با 430 کیلومتر شد او با جدیت تمام بر روی رکورد حداکثر سرعت فعالیت خود را انجام داده است تا اینکه با Agera RS رکورد سرعت 450 کیلومتر در ساعت را در سال گذشته بر جای نهاد.

به‌هرحال ابر خودرو جدید هنسی دارای شمار تنها 24 عددی خواهد بود که برچسب قیمتی در حدود 1.6 میلیون دلار خواهد داشت که 15 عدد از آن از هم‌اکنون به فروش رسیده است.

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.