اصلاح چند باور غلط در مورد خودروهای هیبرید و برقی

به گزارش خودروبرتر ، ما در اینجا به پاک کردن چند باور غلط در ذهن شما در مورد خودروهای هیبرید و برقی می‌پردازیم تا شما هم خرید یک خودرو برقی یا هیبریدی را در دستور کار خود قرار دهید.

مسافت طی شده خودروهای هیبرید با یک بار شارژ

در حدود 100 درصد از خودروهای تمام برقی در حال حاضر می‌توانند با یک‌بار شارژ مسافتی در حدود 330 کیلومتر را بپیمایند که این اعداد و ارقام به‌صورت مرتب در حال افزایش استپ.

در کنار آن خودروهای هیبریدی یک ترکیب بنزینی یا دیزلی در کنار نیروی الکتریکی به شما عرضه می‌کنند تا شما بتوانید کیلومترهای بیشتری بپیمایید تا احساسی همانند یک ماشین معمولی داشته باشید بدین ترتیب که موتور الکتریکی در داخل شهر که 90 درصد سفرها به آن اختصاص داد و به‌طورمعمول مسافتی در حدود 25 کیلومتر پیمایش می‌شود استفاده کنید و دربزگراه ها و سفرهای برون‌شهری به‌راحتی از بنزین و گازوئیل خود بهره ببرید.

طلای سرخ‌شده در زیر پای شما

در مقام مقایسه با خودروهای بنزینی و دیزلی شما بها و هزینه کمتری برای خودرو هیبریدی یا تمام الکتریکی پرداخت می‌کنید و حتی می‌توانید در این میان‌بر روی کمک‌های دولتی حساب بازکنید و حتی در برخی از شهرها دارای فضای پارکینگ رایگان هستید.

به‌هرحال بد نیست بدانید که به ازای هر کیلومتر یک خودرو برقی چیزی در حدود 20 هزار تومان در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند.

شارژ خودرو برقی دیگر یک کابوس شبانه نیست!

اگر نگران شارژ کردن خودروهای خود هستید تحقیقات نشان داده است که 90 درصد خودروهای هیبریدی در خانه شارژ می‌شوند و هنگامی نیز که در حال حرکت هستید ایستگاه هاه های شارژ بیش از پمپ‌بنزین‌ها درر مقابل شما قرار خواهند گرفت که سوخت را به‌صورت مجانی برای شما عرضه می‌کنند.

در ضمن فناوری شارژ سریع در خودروهای الکتریکی در حال تکامل است و می‌توانید در مدت نیم ساعت تا 80 درصد خودرو خود را شارژ کنید تا بدین ترتیب نگران وقت گران‌بهای خود نباشید.

خودروهای الکتریکی نه‌تنها دارای سواری راحت‌تر و بهتر در سفرهای طولانی هستند بلکه دارای گشتاور بهتری نسبت به نمونه‌های دیزلی و بنزینی هستند و در ضمن مدت‌زمان سفر به‌صورت تمام برقی به یک رقابت سخت بین خودروسازان بدل شده است و در این میان مصرف‌کنندگان برنده نهایی هستند چون هرروز شاهد یک محصول پیشرفته‌تر، سریع ترو با امکانات بیشتر هستند.

باتری خودروهای هیبرید بهتر از باتری موبایل!

باتری ماشین الکتریکی به‌ندرت عملکرد اولیه خود را از دست می‌دهد درحالی‌که باتری موبایل به‌طور متوسط در یک سال بیش از 10 درصد از کارایی خود را از دست می‌دهد و حالا افسوس می‌خوریم که چرا باتری‌های موبایل همانند باتری‌های خودروهای الکتریکی عملکرد اولیه خود را حفظ نمی‌کنند.

 

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.