رنو از کانسپت تمام الکتریکی خودمختار در پاریس رونمایی کرد

این مدل مفهومی یا همان کانسپت یک خودرو تمام الکتریکی و خودکار از سوی رنو خودروساز فرانسوی  بوده که یکی از ویژگی‌های بصری قابل توجه این خودرو یک شش ضلعی بر روی کاپوت است که می‌تواند باز و بسته شود.

قدرت خروجی این خودرو 350 اسب بخار است که در کنار گشتاور 280 پوند بر فوت قرار می‌گیرد که حاصل موتور فرمول الکتریکی این شرکت است.

رنو

برای ورود به خودرو درب به صورت کامل به بالا حرکت کرده و نورهای ساطع شده از ان هشدارهای لازم به مردم در مورد خودکار بودن و خودمختار بودن آن را می‌دهد و فرمان نیز در پهلو قرارگرفته تا در مواقع لزوم به کار اید و در مواقع معمولی شیشه جلو خودرو مانند یک صفحه نمایش پانوراما عظیم همل می‌کند.

به عنوان یک مدل فقط مفهومی، رنو هیچ قصدی برای بر روی خط تولید بردن Trezor ندارد. لی به هر حال از برخی از ایده‌های این مدل مفهومی می‌توان در محصولات خودروساز فرانسوی و همچنین شریک ژاپنی این شرکت یعنی نیسان نیز بهره برد.

رنو Trezor یک خودروی دونفره با بدنه‌ای از جنس فیبر کربن براق است که طراحی منحنی شکل و منحصر به فردی را به نمایش می‌گذارد. شیشه‌های این خودروی الکتریکی به رنگ قرمز ساخته شده و دو ورودی هوا نیز در سپر جلو قرار گرفته است. ترزور از کاپوت کشیده‌ای برخوردار بوده و در مجموع 4.7 متر طول دارد. همچنین رینگ‌های 21 اینچی این کانسپت درون گلگیرها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.