پرشتاب‌ترین شاسی بلندهای ۲۰۱۸ + تصاویر

به گزارش خودروبرتر پرشتاب‌ترین شاسی بلندهایی که می‌توانید در ۲۰۱۸ خریداری کنید را بر اساس شتاب صفرتا صد کیلومتر و شرط عرضه در سال ۲۰۱۸ میلادی برای شما مرتب کرده‌ایم که شایان توجه است که لیست از ۱۰ به یک مرتب‌شده است و درنتیجه خودرو در انتهای لیست سریع‌ترین محصول است.

 

BMW X5M/X6M

شتاب خودرو ب.ام.و در حدود 4.2 ثانیه بوده و یکی از تاثیرگذارترین محصولات آلمانی است

Porsche Cayenne Turbo

مدل جدید کائن توربو سریع‌تر از مدل قدیمی توربواس با شتاب صفرتا صد در 4.1 ثانیه است ودارای جدیدترین فناوریهای روز که البته ما چندان از آن تعجب نمی‌کنیم ولی چون یک پورشه است.

Jaguar F-Pace SVR

محصول جگوار دارای شتاب صفرتا صد در تنها 4.1 ثانیه است که از یک موتور 5.0 لیتری V8 حاصل‌شده است که قدرت پیشرانه 542 اسب بخاری و حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعت است.

Bentley Bentayga W12

شاسی‌بلند قدرتمند بنتلی دارای شتاب صفرتا صد در تنها 4.0 ثانیه بوده و باقدرت پیشرانه 600 اسب بخاری از یک موتور 12 سیلندر حاصل‌شده است که حداکثر سرعت مناسب 280 کیلومتری را برای این خودرو رقم‌زده است.

شروع قیمت این خودرو از 160 هزار یورو بوده و ملکه انگلستان نیز صاحب نخستین خودرو در خط تولید است.

مدل ارزان‌تر دارای موتور V8 دیزلی بوده و شتاب صفرتا صد آن نیز در حدود پنج ثانیه است.

Maserati Levante Trofeo

شتاب شاسی‌بلند ایتالیایی 3.9 ثانیه است که از یک موتور V8 با ظرفیت 3.8 لیتری بیت توربو از فراری حاصل‌شده است که بدین ترتیب شاهد قدرت پیشرانه 582 اسب بخاری و گشتاور 538 پوند بر فوت هستیم که حداکثر سرعت آن نیز 300 کیلومتر در ساعت است تا بدین ترتیب یکی از سریع‌ترین شاسی بلندهایی باشد که می‌توانید خریداری کنید.

Mercedes-AMG GLC 63 S

شتاب صفرتا صد محصول مرسدس 3.8 ثانیه بوده و البته بزرگ‌تر و سنگین از مدل استاندارد C63 است که البته کندتر نیست و قدرت پیشرانه 503 اسب بخاری تمام اصول وزن و فیزیک را به کناری نهاده است.

Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio

شتاب صفرتا صد آلفا رومئو 3.8 ثانیه بوده که از یک موتور 2.9 لیتری توربودوگانه V6 حاصل‌شده است.


Lamborghini Urus

بعد از مدت‌ها انتظار شاهد یک خودرو شاسی‌بلند از برند لامبورگینی هستیم که دارای شتاب صفرتا صد در 3.6 ثانیه است و دارای دو گزینه V10 و V12 است که البته تنها نسخه 642 اسب بخاری 4.0 لیتری V8 دارای شتاب صفرتا صد در 3.6 ثانیه و البته حداکثر سرعت 300 کیلومتر در ساعت است.

Jeep Grand Cherokee Trackhawk

سریع‌ترین محصول جیپ دارای شتاب صفرتا صد در 3.5 ثانیه بوده که از یک موتور 707 اسب بخاری V8 حاصل‌شده است.

پرشتاب‌ترین شاشی بلند 2018 : Tesla Model X P100D

و حالا به سریع‌ترین شاسی‌بلند عرضه‌شده تاکنون می‌رسیم که دارای شتاب صفرتا صد در 2.9 ثانیه است.

البته مدل استاندارد Model X 100D دارای شتاب صفرتا صد در تنها پنج ثانیه است که شما می‌توانید با پرداخت بیشتری مدل سریع‌تر Model X P100D را در اختیار بگیرید

 

منبع topgear.com
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.