سرانجام در ایران مرسدس بنز بر روی خط تولید میرود

غلامرضا رزازی مدیر عامل شرکت ستاره ایران از سرمایه گذاری جدید در تولید مرسدس بنز در ایران در ایران خبر داد و افزود: بعد از ابلاغ سیاست های جدید خودرو، تیراژ و مدل های تولیدی در ایران مشخص خواهد شد.

رزازی تاکید کرد: از زمان شروع فعالیت برای تولید، ۹ ماه طول خواهد کشید تا خودروی تولیدی خودمان را وارد بازار کرده و حتی صادر کنیم که تمامی این اتفاقات به شرایط جدید اعلام شده از سوی دولت برای واردات و تولید بستگی خواهد داشت.

وی در مورد حضور سری ای و سی در سبد تولیدی ستاره ایران گفت: مطمئنا بخشی از تولید در همین سری رخ خواهد داد اما مدل های جدیدی نیز در برنامه تولید حضور خواهند داشت.

غلامرضا رزازی مدیرعامل شرکت ستاره ایران نماینده رسمی مرسدس بنز در ایران در ضمن اعلام کرد که چنانچه تعرفه واردات خودرو افزایش پیدا کند در کوتاه مدت بر بازار اثر خواهد گذاشت اما ستاره ایران از این منظر نگرانی ندارد زیرا ما امکان تولید بنز را در کشور فراهم کردیم و نگران واردات و تعرفه آن نیستیم.

استفاده از قطعات مرغوب و اصل در تولید مرسدس بنز در ایران

وی ادامه داد: در حال حاضر در واردات مشکلی نداریم و به طور مثال قطعه و لوازم یدکی محصولات خود را تا جایی که امکان داشته است انبار کرده ایم و خوشبختانه تمام این قطعات نیز اصل هستند.

مدیرعامل شرکت ستاره ایران در مورد نگرانی از وجود قطعات نامرغوب بنز در  پروسه تولید مرسدس بنز در ایران  و بازار و نمایندگی ها گفت: این اطمینان را می دهم که قطعاتی که توسط ما عرضه می شود اصل و از خود شرکت مادر خریداری می شود و حتی ما مجوز تامین قطعه از مراجع دیگر را نداریم.

وی افزود: مشتریان ما باید این مطلب را بدانند که برای شرکت ستاره ایران بهترین خرید که سود آور هم خواهد بود، خرید از دایملر است زیرا شرکت مادر به ما تا 20 درصد تخفیف اضافی برای خرید می دهد و صرف نمی کند که از محلی دیگر این نیاز را تامین کنیم.

رزازی در مورد برنامه صادرات بعد از تولید مرسدس بنز در ایران  گفت: اگر بتوانیم تولید را در تمام مدل های موجود انجام دهیم این امکان را خواهیم داشت که به کشورهای منطقه نیز صادرات انجام دهیم.

وی در پایان برنامه تولیدی ستاره ایران را 2500 دستگاه بنز در سال عنوان وخاطرنشان کرد: چنانچه صادرات در دستور کار قرار گیرد، مطمئنا برای توسعه تولید خود سرمایه گذاری های جدیدی انجام می دهیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.