دومین نمایشگاه خودرو تهران از فردا استارت می‌خورد

دومین نمایشگاه خودرو تهران

دومین نمایشگاه خودرو تهران در حالی برگزار می‌شود که خودروسازان چینی قصد دارند حضوری پررنگ از خود به نمایش گذارند. چرا که امسال برخی از این شرکت ها به صورت مستقل در سالن‌های مجزا حضور دارند.

آنچه بیش از هر چیز درباره نمایشگاه تهران جلب توجه می‌کند، جدا شدن برخی شرکت‌های زیر مجموعه از شرکت همکار در ایران است. به گونه‌ای که همراه با «کارمانیا» یا «BYD»، «سوبارو» و «هیوندای» نیز خودنمایی می‌کنند.

دومین نمایشگاه خودرو تهران
دومین نمایشگاه خودرو تهران

حضورخارجی ها  در دومین نمایشگاه خودرو تهران

«سوبارو»، شرکت محبوب ژاپنی‌ها که چندسال اخیر حضور پررنگی در واردات خودرو نداشته، امسال نه تنها در نمایشگاه خودرو تهران حضور دارد، بله به نظر می‌رسد قصد دارد محصولات جدید خود را رونمایی کند.

«کارمانیا» و «هیوندای» دو همسایه دیوار به دیوار «سوبارو» در نمایشگاه تهران برای رقابت و معرفی محصولات خود حضور خواهند داشت. اما در طرفی دیگر از این سالن، شرکت خودروسازی مدیران، محصولات «چری» و «ام وی ام» را در یک غرفه مجزا معرفی می‌کند.

در نمایشگاه امسال، فولکس واگن به همراه گروه صنعتی اسکانیا و فولکس واگن حضور دارد.

گروه خودروسازی بهمن با دو برند FAW و مزدا در یک غرفه حضور دارند. این درحالی است که «چانگان» از جمله شرکت های همکار سایپا ، امسال از غرفه سایپا جدا شده و در کنار دو شرکت تایوانی و کره ای حضور دارد که البته خود شرکت «سایپا» نیز در این سالن حضور دارد. همچنین «ایران خودرو» نیز بعد از غیب در چندین نمایشگاه در نمایشگاه تهران حاضر خواهد شد.

«رنو» نیز در نمایشگاه امسال همانند سال گذشته، حضور پررنگی خواهد داشت.

شرکت «بایک» که پیش از این با «دیار خودرو» در نمایشگاه‌ها حضور داشت، این بار به تنهایی و در یک غرفه مجزا حضور دارد، همچنین غرفه شرکت «هایما» نیز که پیش از این با ایران خودرو خودنمایی می‌کرد، امسال درست روبروی «بایک» به چشم می‌خورد.

یکی دیگر از نقاط جالب دومین نمایشگاه خودرو تهران ، حضور انحصاری و مستقل «ولوو» است که با وجود نبود نماینده رسمی سواری از این شرکت در ایران، در دومین نمایشگاه خودرو حضور دارد.

«عظیم خودرو» نیز با محصولات فوتون در این نمایشگاه حضور داشته و شرکت خودروسازی هایما که همکار ایران خودرو محسوب می شود نیز حضوری مستقل خواهد داشت. همچنین در جانمایی نمایشگاه امسال، روبروی غرفه عظیم خودرو شرکت های خودروسازی رامک خودرو با سورپرایزهایی از بومی سازی 2 محصول اخیر خود در دومین نمایشگاه بین المللی خودر تهران حضور دارند.

در نمایشگاه امسال نیز به جای حضور میتسوبیشی و DS آسان موتور و اطلس خودرو محصولاتی نظیر هیوندای و کیا را به نمایش می گذارند.

«بوگوارد» و «خودروسازان بم» نیز از دیگر شرکت کنندگان نمایشگاه خودرو تهران خواهند بود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.