لامبورگینی از اتمام موجودی Centenario پیش از عرضه رسمی خبر داد!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: تمام لامبورگینی سنتناریوهای (Centenario) در حال تولید تاکنون به فروش رسیده‌اند؛ اما این اتومبیل فوق‌سریع هنوز می‌تواند جمعیتی را دور خود جمع کند که به تحسینش می‌پردازند. این نسخه محدود از این اتومبیل که به‌منظور بزرگداشت صدمین سالروز تولد مؤسس شرکت لامبورگینی، فروچیو لامبورگینی، ساخته‌شده است، در ماه مارس در نمایشگاه اتومبیل ژنو سال ۲۰۱۶ رونمایی شد.این اتومبیل از یک موتور ۶.۵ لیتری V12 که بر اساس موتور اونتادور فعلی ساخته‌شده، بهره می‌برد. بااین‌حال، این موتور ۷۷۰ اسب بخار توان دارد و قدرت به هر چهارچرخ انتقال داده می‌شود و یک جعبه‌دنده دو کلاچی ۷ سرعتی مورداستفاده قرارگرفته است.این خودرو دارای شمار تنها 40 عددی بوده که 20 نسخه از آن کوپه و 20 نسخه جاده‌ای رود استر است که البته پیش از عرضه رسمی تمامی نسخه‌های آن به فروش رسیده است که برچسب قیمت 1.9 میلیون دلاری را بر پیشانی خود می‌بیند.

لامبورگینی

این خودرو دارای بدنه تمام فیبر کربنی بوده تا وزن آن تنها 3351 پوند باشد و دارای شتاب صفرتا صد در تنها 2.8 ثانیه است و بدین ترتیب دارای حداکثر سرعت‌بالای 350 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

به هر حال زمانی که انسان‌های عادی فوت می‌کنند، یاد و خاطره‌ی آن‌ها را با تعدادی عکس یا در حالت‌های خاص با بناهایی گرامی می‌دارند. اما در صورتی که فردی ایتالیایی باشید که شرکت تراکتورسازی و بعد‌ها سوپراسپرت‌سازی را بنا نهاده باشید، در تولد ۱۰۰ سالگیتان با ابرخودرویی ۷۶۰ اسب بخاری و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر، از شما یاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.