یکه‌زارع مدیر عامل ایران خودرو ماندنی شد

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارش خود در این خصوص اورده است که در جلسه‌‌ای که شنبه شب گذشته در ساختمان وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد علاوه بر تغییر مدیرعامل گروه صنعتی سایپا و برخی از اعضای هیات مدیره این شرکت، تصمیمات دیگری از جمله در خصوص تغییر یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو نیز اتخاذ شده است.

این روزنامه مدعی شده است که تغییرات مدیریتی خودرو‌سازی‌های کشور در برنامه محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت دوازدهم قرار داشته اما تعیین جایگزین این مدیران به طولانی شدن این روند منجر شده است.

تصمیم‌گیری در مورد محسن صالحی نیا و منصور معظمی

دنیای اقتصاد به نقل از برخی از منابع آگاه خود آورده است که در جلسه‌ای که با حضور محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل این وزارتخانه تشکیل شد، با حضور هیات مدیره سایپا محسن قاسم جهرودی به‌عنوان مدیرعامل جدید گروه صنعتی سایپا برگزیده و دو عضو هیات مدیره این شرکت تغییر داده شد و در عین حال تصمیماتی نیز در مورد معاون وزیر صنعت در امور صنایع، مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همچنین تغییر یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو گرفته شده است.

به گزارش این روزنامه در این جلسه محسن صالحی نیا همچنان به‌عنوان معاون صنایع وزیر در سمت خود ادامه کار خواهد داد و منصور معظمی نیز که هم‌اکنون به‌عنوان مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این شرکت مشغول به کار است نیز در سمت خود باقی خواهد ماند.

تغییر یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو

در این جلسه همچنین در خصوص تغییر یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو بزرگترین گروه خودروسازی ایران نیز تصمیم‌گیری شد و بر اساس آن هاشم یکه‌زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز که در دولت یازدهم جانشین جواد نجم‌الدین شده بود و از ابتدای دولت دوازدهم نیز شایعاتی پیرامون تغییر وی به گوش می‌رسید، طبق رای‌گیری شنبه شب گذشته در سمت خود ابقا شد. بدین ترتیب هاشم یکه زارع همچنان مدیرعامل ایران خودرو خواهد ماند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 دیدگاه
  1. منتظر جذب می گوید

    خداکنه آقای یکه زارع فکری به حال ماکنه که پشت درب ایرانخودرو مانده و منتظر دستور جذب ایشانیم.

  2. باز نشسته می گوید

    انتخاب مجدد ایشان یعنی، دارای کارنامه غارتگری برتر و قالب کردن خودروهای معیوب به چندین برابر قیمت واقعی به مردمی که چاره ایی جز خرید از این چاولگران ندارند. ننگشان باد

  3. باز نشسته می گوید

    انتخاب مجدد ایشان یعنی، دارای کارنامه غارتگری برتر و قالب کردن خودروهای معیوب به چندین برابر قیمت واقعی به مردمی که چاره ایی جز خرید از این چاولگران ندارند. ننگشان باد

نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.