گرامیداشت 25 سالگی Sonic از سوی هوندا

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: روز ۲۲ جولای، شرکت سگا در شهر سان‌دیگو ۲۵ سالگی شخصیت سونیک را جشن گرفت. شرکت هوندا نیز در این مراسم، ۲۵ سالگی سونیک را از طریق رونمایی از یک اتومبیل به نام سونیک سیویک (sonic civic) جشن گرفت.
sonic-civic4
این اتومبیل که بر اساس سدان هوندا سیویک تورینگ ساخته شده، از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ بهره می‌برد و پوششی به رنگ آبی دارد که با طرحی متشکل از رنگ‌های شخصیت سونیک و بازی ویدئویی اورجینال سونیک آراسته شده است. گریل این اتومبیل به رنگ مشکی، چرخ‌های آلیاژی جلوی آن به رنگ زرد و چرخ‌های عقب به رنگ سفید و قرمز نقاشی شده‌اند.

sonic-civic2

داخل کابین صندلی‌هایی با روکش چرمی کاتزکین آبی و سفید وجود دارد که با لوگوی ۲۵ سالگی سونیک، تزئین شده‌اند. شرکت هوندا در قسمت صندوق عقب، یک سیستم صوتی-تصویری Rockford Fosgate به همراه تقویت‌کننده‌های ۵۰۰ واتی، ساب‌ووفرهای ۵۰۰ واتی و یک صفحه‌نمایش ۳۲ اینچی تاشو نصب کرده است.

sonic-civic6

ظاهرا هوندا قصد ندارد این اتومبیل را بفروشد. با این حال، شرکت سگا اعلام کرد دو بازی جدید سونیک در حال ساخت هستند که در سال ۲۰۱۷ ارائه خواهد شد. یکی از آن‌ها سونیک مانیا (Sonic Mania) نام دارد و هم برای پلی‌استیشن ۴ و هم برای ایکس‌باکس وان ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
  1. Ariakiller می گوید

    قیمت ماشین؟

نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.