رقیب قدرتمند بوگاتی شیرون از آلمان می آید + ویدئو

در بین سال های 2005 و 2012 ، سوپرخودروساز آلمانی که با نام Gumpert شناخته میشد از نخستین سوپرخودرو خود با نام تجاری Apollo رونمایی کرد.

به گزارش خودروبرتر، آپولو آلمانی دارای عملکرد بسیار بهتر از خودروهای آن دوره به خاطر تمرکز ویزه بر روی سیستم تعلیق و کشش جاده ای بود.

البته این مدل هرگز به مرحله تولید انبوه نرسید و حالا گامپرت اعلام کرده است که در حال کار بر روی یک هایپرخودرو با نام تجاری  Apollo Intensa Emozione  است که دارای عملکرد بسیار بهتر و فراتر از نسخه اریجینال است.

اطلاعات بسیار اندکی از این هایپرخودرو در دست ماست ولی از آنچه از تیزر 40 ثانیه ای این خودرو به ما فهمانده شده است این خودرو تمایل زیادی به هایپرخودرو Aston Martin Valkyrie و Mercedes-AMG’s Project One البته با یک کابین بسیار ساده تر را از خود نشان  داده است.

صندلی های ثابت مسابقه ای به همراه فرمان قابل جابجایی مسابقه ای و طراحی داخل کابین چشم نواز که البته همانند هم سلف خود تمرکز ویژه ای بر روی سیستم تعلیق خواهد داشت.

طبق تنها تیزر منتشر شده از سوی خودروساز آلمانی، وعده 24 اکتبر یعنی هفته آینده داده شده است تا ادعای این شرکت در مورد رقیب سرسخت بوگاتی ویرون و پاگانی جامه عمل به خود بپوشاند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.