جزئیات و زمان پیش فروش پژو 2008 اعلام شد + جدول مشخصات و زمان تحویل

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش فروش سه محصول جدید در روزهای اول و سوم تیر ماه خبر داد. و بدین ترتیب، پیش فروش سه محصول جدید پژو 2008 به همراه تندر پلاس و دناپلاس در روز پنج شنبه اول تیر ماه برای شماره کد ملی زوج و شنبه سوم تیر ماه برای شماره کد ملی فرد خواهد بود.

به گزارش خودروبرتر و به نقل از هاشم یکه زارع مدیرعامل ایران خودرو، وی با بیان این که هر کد ملی فقط قادر به ثبت نام یک دستگاه خواهد بود، اظهار کرد: امکانی در سامانه فروش اینترنتی ایجاد خواهد شد تا تمام مشتریان از فرصت یکسان برخوردار باشند، ضمن اینکه این ثبت نام فاقد امکان صلح است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به این که مبلغ پیش پرداخت برای پژو 2008 مبلغ 60 میلیون تومان است، یادآور شد: نرخ سود مشارکت در این طرح 15درصد و نرخ سود انصراف نیز 12درصد است.
این خودرو ازساعت 10 صبح 1 تا 3 تیر بر اساس شماره اول کد ملی افراد  بر اساس زوج و فرد پیش فروش می شود. و مطابق جدول اعلامی زمان تحویل اولین سری از این خودرو نیز شهریور 96 خواهد بود.

 

تولید پژو 2008 به عنوان اولین خودروی ساخت کارخانه ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) در ایران چندی پیش در ایران خودرو آغاز شد و امروز نیز این شرکت شرایط پیش خرید این خودرو را اعلام کرد. در این مطلب نگاهی داشتیم به مشخصات این خودرو که از سوی ایکاپ  اعلام شده است.
بر اساس اعلام ایران خودرو خودروی پژو 2008 با ظاهر جدیدی که سال 2016 در اروپا رونمایی شده است در ایران نیز تولید شده و به بازار عرضه می شود و لذا  این خودرو همان مدل نیوفیس جدید است.

وقتی در صندلیِ ‌پژو 2008 می‌نشینید، فضاهای داخلی از طراحی مدرن و متناسبی برخوردارند که با استایل بیرونی ماشین همخوانی دارد. پانل ابزار که مجهز به دریچه‌هایی به شکل چشم‌گربه است، خطوط ایرودینامیک و گرافیکی را به هم می‌پیوندد.
پژو 2008 خصوصیات یک  خودروهای SUV را دارد پهنای باله‌ها، خطوط عمودی جلوپنجره و زه‌ها، چهارچوب اصالت طرح بدنه را شکل می‌دهند و هم‌زمان موج خطوط اسپویلرها و تریم صندوق‌عقب نیز آن را زیبا می کند.
همچنین ظاهرقدرتمند و شخصیت پژو 2008 ، مدیون چراغ‌های عقب ” قرمز مات ” جدیدی است که از مدل GTi 308 وام گرفته‌شده است.
پژو 2008 مجهز به موتور 1.6 لیتری توربو شارژ 16 سوپاپ با 164 اسب بخار قدرت است که به گیربکس اتوماتیک 6 سرعته تجهیز شده است.مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی 9.8 لیتر است که این میزان در خارج از شهر 4.9 و در داخل شهر  6.7 اعلام شده است.
همچنین سیستم کمک ترمز اضطراری ، (ESP)، سیستم ترمز ضد قفل(ABS) سیستم کنترل الکتریکی پایداری خودرو (EBA) و سیستم کمکی سربالایی از جمله امکاناتی است که  در بالا بردن ضریب  ایمنی پژو 2008 در آن بکار رفته است.
امروز ایران خودرو رسما زمان پیش فروش پژو 2008 را اعلام کرده و آن طوری که مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است این خودرو ازساعت 10 صبح  1 تا 3 تیر بر اساس شماره اول کد ملی افراد پیش فروش می شود.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.