فورد سریع ترین خودروساز در تطبیق با Apple CarPlay و Android Auto

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: خودروساز آمریکایی برنامه خط تولید خود در سال 2017 را برای محصولات خودروهای استاندارد، شاسی‌بلند، کامیون‌های سبک و خودروهای الکتریکی برای تطبیق با Apple CarPlay و Android Auto اعلام کرد.

با تشکر فراوان از پلتفرم جدید SYNC 3 این شرکت به‌خوبی توانسته است محصولات خود ا با بسترهای اپل و اندروید تطبیق دهد که دارای ویژگی‌هایی همچون بروز رسانی بی‌سیم است که این شرکت را کمک می‌کند تا از جدیدترین فناوری در محصولات خود بهره ببرد.

طبق اعلام فورد، جدیدترین بروز رسانی SYNC 3 دارای ویژگی‌هایی همچون سیستم تشخیص گفتار برای اتصال هوشیار به تلفن همراه برای بهره‌گیری از ویژگی‌هایی همچون تماس با دست‌های آزاد به همراه سیستم ناوبری و برنامه‌هایی محبوب Spotify, Pandora, Ford PASS, AccuWeather است.

سیستم درون خودرویی  Apple CarPlay با آیفون 5 به بعد و اندروید اتو نیز با تمامی دستگاه‌هایی با اندروید 5.0 به بعد قابل‌استفاده و دسترسی است.

Chuck Gray مدیر ارشد توسعه جهانی فورد در این مورد می‌گوید:” ما با توسعه این پلتفرم قدم‌های سریع‌تری برای تطبیق با دستگاه‌های درون خودرویی اپل و اندروید برداشتیم و در توسعه مدل‌های 2017 فورد می‌توانیم با SYNC 3 برنامه‌های دوست‌داشتنی و جالبی را بر روی خودروهای خود داشته باشیم”.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.