رونمایی از Koenigsegg Regera هیبریدی در نمایشگاه خودرو ژنو

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: نسخه تولیدی Koenigsegg Regera به صورت رسمی از سوی خودروساز سوئدی رونمایی شد که این شرکت وعده قدرت پیشرانه 1500 اسب بخاری و 1475 پوند بر فوت نیروی گشتاور را داده است.
وزن این خودرو با بنزین و روغن و آب در حدود 3505 پوند است که بدین ترتیب این خودرو دارای وزنی پایین تر از Bugatti Chiron است.
در حدود یک سال پیش،مدل کانسپت و مفهومی Koenigsegg Regera در نمایشگاه خودرو ژنو 2015 رونمایی شد و از آن تاریخ به بعد خودروساز سوئدی در حدود 3 هزار تغییر را در این خودرو به مرحله اجرا درآورده است تا در نمایشگاه خودرو ژنو 2016 نسخه تولیدی این سوپرخودرو را روانه بازی نمایشگاه ژنو 2016 کند.

Koenigsegg-Regera1
این خودرو بر روی کاغذ و بر طبق اعلام شرکا سازنده، دارای شتاب صفر تا صد در 2.8 ثانیه است و در 10.9 ثانیه به حداکثر سرعت بالای 300 کیلومتر در ساعت می رسد و در تنها 20 ثانیه نیز به سرعت بالای 400 کیلومتر در ساعت می رسد.
اگر شما فکر می کنید که این خودرو آهسته تر از چیرون با شتاب صفر تا صد در 2.5 ثانیه است ولی بوگاتی زمانی در حدود 13.5 ثانیه را احتیاج دارد تا به سرعت 300 کیلومتر در ساعت برسد که در این مقام خودرو سوئدی بسیار سریع تر است.

Koenigsegg-Regera2
اگرچه این شرکت هیچ گونه اطلاعاتی در مورد سیستم الکترونیکی این خودرو اعلام نکرده است ولی طبق اعلام تحقیق و توسعه منجر به نیروی 800 ولتی از باتری های 4.5 کیلوواتی شده است که بدین ترتیب Regera نخستین خودرو 800 ولتی در جهان است.
در ضمن اخبار خوب دیگر در مورد Regera اینکه شرکت سوئدی سیستم درون خودرویی خود را با CarPlay اپل هماهنگ کرده و ویژگی هایی همچون سیستم های صندلی با گرمایش داخلی و سیستم تنظیم الکتریکی با حافظه را نیز به آن افزوده است.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.