بازدید مجازی از ایران خودرو در نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو

در این اقدام که به ابتکار مدیریت ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو صورت گرفته، در غرفه ویژه بازدید مجازی در سالن ایران خودرو، فرآیند تولید محصول در سالن های پرس، بدنه سازی، موتورسازی، مونتاژ به صورت تصاویر 360 درجه پاناروما به بازدیدکنندگان نمایش داده می شود.

n00033675-b
14 ایستگاه سالن پرس، از تولید ورق، قطعات پرسی، ایستگاه های پرس تا بازرسی های کیفی و تعویض قالب در این غرفه به تصویر کشیده شده است.
فعالیت های سالن تولید موتور نیز در اسلایدهای جداگانه ای به نمایش گذاشته شده است. نکات مهم و کلیدی خط تولید مانند سیستم ضد خطا، تست گرم موتور،‌شرایط تعمیرات از جمله تصاویر چرخشی مورد نمایش در این بخش است.
سالن بدنه سازی 5 موسوم به سالن خلیج فارس ایران خودرو که در آن بدنه محصولات رانا و 206 تولید می شود، نیز در تصاویر 360 درجه که قابلیت رویت از زوایای مختلف را دارد به نمایش گذاشته شده است. در این تصاویر پنج زون اصلی کفی و سرشاسی، بدنه جانبی، درسازی، خط اصلی و کانوایر به بازدیدکنندگان معرفی می شود.
فعالیت های سالن مونتاژ 4 که مونتاژ محصولات 206 و رانا را برعهده دارد،‌نیز در خطوط اصلی و فرعی به نمایش گذاشته شده است. خطوط اصلی شامل تزئینات،‌خط هوایی و نهایی خطوط فرعی شامل موتور، درب ها،‌داشبورد و پنل است.
ربات شیشه کاملا اتوماتیک که شیشه را بعد از تشخیص نوع محصول روی آن نصب می کند از تصاویر جذاب برای قشر جوان بازدیدکننده از این بخش است.
این تصاویر در 120 فریم با استفاده از تکنیک و شیوه پاناروما یا مدل 360 درجه تهیه شده است. از ویژگی های منحصر به فرد بازدید مجازی،‌ امکان بخش هایی از خطوط تولید است که در فضای واقعی امکان حضور به علت ملاحظات ایمنی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.