سایپا فروش اولین خودرو شاسی بلند خود را آغاز کرد

 رضا تقوی مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از فروش خودرو CS35 تولیدی سایپا کاشان خبر داد .

وی با اشاره به اینکه در گذشته این خودرو به صورت وارداتی در اختیار هموطنان قرارگرفته و با استقبال چشمگیر مردم عزیزمان روبرو شده افزود: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و تکمیل سبد محصولات خود هم اکنون این خودرو در گروه خودرو سازی تولید و به بازار عرضه می شود.

changan-cs-35

تقوی افزود: این خودرو محصول مشترک شرکت مذکور و شریک تجاری خود چانگان می باشد که در کلاس خودروهای شاسی بلند بوده و از کیفیت مناسب و ظاهر زیبا برخوردار است.

 وی تصریح کرد: خودرو CS35 با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و آپشن های متنوعی اعم از گیریبکس اتوماتیک، سانروف،کروزکنترل و کیسه هوای جانبی و همچنین مصرف سوخت پائین، بالاترین رتبه فروش را در بین خودروهای چینی کسب نموده است که در حال حاضر فروش این خودرو تولید داخل با قیمت قطعی آغاز شده است.

Firefox_Screenshot_2016-02-24T07-24-42.539Z

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا خاطر نشان کرد: شرکت چانگان علی رغم حضور خودرو سازان مطرح دنیا با تولید بیش از دو میلیون و پانصد هزار دستگاه خودرو در سال 2014 بالاترین میزان تولید و فروش را در کشور چین دارا بوده است.

Firefox_Screenshot_2016-02-24T07-25-32.711Z

تقوی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط ثبت نام این خودرو جاری است و هموطنان گرامی می توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir  جهت اطلاعات بیشتر و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور  اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.