رونمایی از سریع ترین محصول تاریخ جگوار در سوئیس

خودرو F-Type SVR جگوار نخستین خودرو مرکز جدید توسعه جگوار موسوم به SVO است که دارای شتاب صفر تا صد در تنها 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت بالای 320 کیلومتر در ساعت است که البته دارای برچسب قیمت 126 هزار دلاری برای مدل کوپه و قیمت 129 هزار دلاری برای سقف تاشو است که انتظار می رود 2017 Jaguar F-Type SVR در تابستان روانه بازار شود.

jaguar-f-type-svr-18
در زیر هود این خودرو شاهد یک موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ V8 با قدرت پیشرانه 575 اسب بخاری و گشتاور 516 پوند بر فوت است که بدین ترتیب کمک می کند تا این خودرو اسپرت دارای سیستم خنک کنندگی بهتر باشد و در ضمن شاهد طراحی بهتر بامپرهای جلویی برای گردش بهتر هوا هستیم.
استفاده از تیتانیوم سبک وزن در سیستم اگزوز به این خودرو کمک کرده است تا در حدود 35 پوند سبک تر از مدل استاندارد F-Type R است.
بدون هیچ گونه آپشن اضافی، F-Type SVR در حدود 55 پوند سبک تر از خودرو تمام محور F-Type R است که البته می تواند با استفاده از آپشن ترمزهای سرامیک کربنی و سقف فیبر کربنی در حدود 110 پوند نیز سبک تر شود.
خودرو مذکور به صورت استاندارد با چرخ های 20 اینچی پیرلی عرضه می شود و از سوی دیگر جگوار با دوخت متمایز در داخل کابین و انواع گزینه های نشیمن گاهی به طرز منحصر به فردی در این زمینه هم خودنمایی می کند.
به هر حال باید منتظر نمایشگاه خودرو ژنو بمانیم تا از سریع ترین محصول جگوار به صورت رسمی رونمایی شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.