رونمایی لامبورگینی از نخستین محصول هیبریدی

خودروبرتر – خودروساز ایتالیایی از نخستین سوپرخودرو هیبریدی خود  با نام لامبورگینی سیان (Lamborghini Sian) رونمایی کرد که با نام تجاری سیان روانه بازار خواهد شد که البته سیان در زبان ایتالیایی به معنای نور حاصل از درخشش رعد و برق است تا شایسته نام گذاری بر روی محصولی از این شرکت پرافتخار باشد.

لامبورگینی سیان

مشخصات فنی لامبورگینی سیان

در زیر هود لامبورگینی سیان شاهد یک موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری هستیم که پیشتر در لامبورگینی آونتادور SVJ نیر شاهد ان بودیم و تنها تفاوت ان با آونتادور همان هیبریدی شدن آن است که یک موتور 48 ولتی توانی در حدود 34 اسب بخار را پدید میاورد.

لامبورگینی سیان

از نظر شتاب لامبورگینی سیان دارای صفر تا صد در تنها 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت 350 کیلومتر در ساعت است که ار نقطه نظر طراحی نیز کمی از مدل کانسپت ترزومیلانیو که دارای طراحی آینده نگرانه و تهاجمی است نیز تاثیر گرفته است.

لامبورگینی سیان

به هر حال این اولین قدم خودروساز ایتالیایی در جهت الکتریکی کردن محصولات خود است که دارای تیراژ 63 عددی به یاد سال تاسیس این شرکت در سال 1963 است.

لامبورگینی سیان

قابل گفتن نیز نیست که مشتریان این سوپرخودرو 819 اسب بخاری و با برپسب قیمتی 3.6 میلیون دلاری از هم اکنون مشخص شده است پس به خود زحمت ندهید و تا نزدیک ترین فروشگاه خودرو محله خود نروید.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.