مرسدس – می‌باخ ۶ کابریولت محصولی از آینده + ویدئو

در گردهمایی امسال بزرگترین خودرو سازهای کلاسیک در پبل بیچ کالیفرنیا، مرسدس بار دیگر چشم‌های زیادی را به خود خیره کرد: کانسپت مرسدس- می‌باخ ۶ کابریولت، خودرویی نوآورانه که تمامی مرزهای فنی و طراحی فعلی را جابجا می‌کند.

به گزارش خودروبرتر ، مرسدس- می‌باخ ۶ کابریولت جدید، تعریف جدیدی از رفاه و لوکس بودن را به همگان معرفی می‌کند. در همین حال، اتومبیل تازه متولد شده، به “اصالت و دست ساز بودن جزئیات” کابریولت ها نیز احترام می‌گذارد. کابریولت جدید، با ترکیب جدیدی از معنای کلاسیک خودرو، طراحی بی نظیر و خلاقیت منحصر به فرد، زیبایی و اقتدار را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

مرسدس بنز توانسته خودرویی قدرتمند را در این نمایشگاه عرضه کند. چهار پیشرانه الکتریکی همگام وجود دارد که هر یک روی یک چرخ بوده و در کل قدرت ۷۵۰ اسب بخار را تولید می‌کنند. زیر کف خودرو، مجموعه باتری بزرگی وجود دارد که در زمان اتصال به شارژر، به سرعت می‌تواند تنها در عرض ۵دقیقه ۱۰۰ کیلومتر را به برد خودرو اضافه کند.

طراحی خارجی: عناصر ساختاری قدرتمند به همراه خطوط متمایز

با توجه به این موضوع که طول مرسدس- می‌باخ ۶ کابریولت به حدود ۶ متر می‌رسد، نیاز به طراحی مجدد و فراتر از  خودرو های امروزی بوده است. از این رو، در طراحی جدید، مبانی زیبایی شناختی طراحی به طور کامل مورد بازبینی و بهینه سازی قرار گرفت. بدنه کشیده و انحنا دار کابریولت ۶ به همراه لبه های تیز و مجذوب کننده اش، جلوه ای جدید از نمایش قدرت و اصالت به ارمغان می‌آورد.

طراحی داخلی: سالنی با ۳۶۰ درجه زاویه دید!

در هنگام ورود به کابین با فضایی خیال انگیز و فوق العاده مواجه می‌شوید. ویژن کابریولت ۶ دارای دو صندلی بوده و کابین دارای طراحی شناور است. از شاخصه‌های این فضا می‌توان به کنسول مرکزی بال مانند، عناصر نورپردازی اطراف و پانل‌های دربی اشاره کرد که به نظر می‌رسد با خود صندلی‌ها ترکیب شده‌اند. هر یک از این نورهای آبی که در کابین مشاهده می‌شود نور پس‌زمینه‌ای از لوگوی ستاره‌ای مرسدس هستند.

بجای استفاده از صفحات نمایش دیجیتالی که در اکثر محصولات مرسدس بکار رفته، ویژگی‌های قدیمی و نوستالژیک مثل دو پشت آمپر گرد در بالای ستون فرمان وجود دارند. مرسدس معتقد است طراحان مسئول پاسخگویی به نیازهای مردمی هستند که خواهان تجربه‌ی اشرافیت سنتی در دنیایی دیجیتال هستند. برای راننده‌ها و سرنشینانی که هنوز نیازمند اطلاعات بیشتر هستند، عملکردهای اصلی رانندگی و اطلاعات ناوبری از طریق دونمایشگر هد آپ در شیشه جلو نمایش داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.