فراری از رقیب سرسخت 720S مک لارن در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد + ویدئو

خودروبرتر –  محصول جدید فراری نه تنها قدرتمندترین خودرو میان رده V8  خودروساز ایتالیایی است بلکه با هدف از میان برداشتن رقبای سرسختی همچون 720S  به بازار عرضه خواهد شد تا بدین ترتیب در نمایشگاه خودرو ژنو،  Ferrari F8 Tributo یکی از قدرتمندترین موتورمیانی های ایتالیایی باشد.

البته در زیر هود این خودرو شاهد همان موتور 3.9 لیتری توربودوگانه V8 است که بیش تر در مدل 488 نیز شاهد آن بودیم که البته لازم به یادآوری نیست که این موتور جایزه بین المللی موتور سال را در 3 سال گذشته برای خود به ارمغان آورده و یکی از بهترین موتورهای خودرو ایتالیایی در 20 سال گذشته است.

مشخصات فنی Ferrari F8 Tributo

همانند مدل 720S این خودرو نیز دارای 710 اسب بخار نیروی گشتاور است که در حدود 50 اسب بخار بیشتر از 488 استاندارد است وشتاب صفر تا صدی در 2.9 ثانیه را به ثبت رسانده و البته حداکثر سرعت آن نیز در 340 کیلومتر محدود شده است.

در ضمن فراری از جدیدترین نسخه های Dynamic Enhancer و Slide Slip Control برای تقویت جایگاه ایمنی راننده استفاده کرده است تا بیشتر از پیش احساس یک خودرو فرمول وان به راننده دست بدهد.

این خودرو در حدود 40 کیلوگرم سبک تر از 488 استاندارد است و یک پکیج اختیاری آئرو نیز برای مدیریت بهتر در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

چراغ های LED کوچکتر و باریک تر فضا را برای کانال های خنک کننده ترمز در Ferrari F8 Tributo بازتر کرده تا جریان هوا بهوخوبی گردش داشته باشد.

در داخل کابین نیز شاهد نسل جدیدی از رابط کاربری فراری با نام رابط ماشین انسان هستیم و در ضمن یک صفحه لمسی جدید نیز بر روی داشبورد قرار گرفته است.

هنوز هیچ قیمتی برای Ferrari F8 Tributo  اعلام نشده است ولی به نظر نگران تر از ما باید شرکت مک لارن باشد.

منبع تخته گاز
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.