آیا سایپا نام رهام خودرو جدید خود را پیش از رونمایی رسمی لو داده بود!؟

در حالی که تصور می‌شد تا پیش از رونمایی رسمی در نمایشگاه خودرو شیراز هیچ‌کس از نام خودرو جدید سایپا خبر نداشته باشد و تنها اطلاعات مربوط به این خودرو، بهره‌مندی آن از مگا پلتفرم SP-100 و امکانات و استانداردهای منطبق بر خودروهای روز دنیا باشد اما ظاهرا این طور نبوده و سایت رسمی اطلاع‌رسانی سایپا نام این خودرو را سهوا لو داده بود!

در خبر مربوط به رونمایی این خودرو در نمایشگاه خودرو شیراز که در وب‌سایت سایپا نیوز به عنوان سایت رسمی اطلاع‌رسانی شرکت سایپا در تاریخ 26 تیرماه منتشر شده بود شده بود مسئولان اطلاع‌رسانی این شرکت برای عکس بکار گرفته شده که گوشه چراغ جلو این خودرو را به نمایش گذاشته است نام فایل roham2 را انتخاب و بر روی سایت ذخیره کرده بودند که در تصویر زیر کاملا مشخص است. این موضوع همین الان هم قابل دستیابی است و کافی است شما در خبر منتشر شده بر روی تصویر خبر کلیک کرده و نامی که عکس خودرو رهام با آن بر روی سرور ذخیره‌شده است را ملاحظه کنید.

همان‌طور که در تصویر بالا به طور کامل مشخص شده است این تصویر بانام  roham2  بر روی سرور ذخیره‌شده است تا بدین ترتیب یک روز قبل از رونمایی از این خودرو ، نام آن مشخص‌شده باشد. این موضوع اگر چه در هنگام انتشار پیش‌خبر رونمایی برای تحریریه خودرو برتر مشخص شده بود اما با توجه به اسم مشابه انسانی تکیه کردن بر آن شاید چندان اطمینان بالایی نداشت و شاید انتشار این موضوع می‌توانست دیگر دست شرکت سایپا را برای سورپرایز کردن خبرنگاران در مراسم رونمایی خالی کند!

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.