نسل جدید پژو 508 با ساختاری سنت شکن در ژنو 2018

به گزارش خودروبرتر ، سیستم روشنایی پژو 508 جدید  پیشتر در مدل هایی همچون 3008 و شاسی بلند 5008 دیده شده است که البته نکات جدیدی همون درب های بدون درز و نجره های جانبی با لبه های تیز در آن خودنمایی    می کند.

خودروساز فرانسوی به خوبی می دانست که با کاهش فروش 39 درصدی پژو 508 نسبت به سال گذشته، این شرکت باید طرحی نو درانداخته و با سنت شکنی در برابر رقبای خود بیشتر به چشم بیاید.

به طور کلی 508 جدید یک خودرو پنج درب فست بک است که فست بک به فرمی از خودرو گفته میشود که سقف با شیبی ملایم به صندوق عقب اتصال داشته باشد تا بدین تریتب خودرو ظاهر اسپرت تری به خود بگیرد و در ضمن

فضای بار صندوق عقب پژو 508 جدید در حدود 487 لیتر را در پیش روی خریداران قرار می دهد که در نوع خود قابل توجه است.

در داخل کابین نیز سیستم سرگرمی درون خودرویی  i-Cockpit اختصاصی پژو به چشم میخورد که کارکرد اصلی ان همانطور که در سال 2016 و هنگام رونمایی از آن توضیح داده شده است در جهت بالاتر بردن سیستم های ایمنی خودرو است که این بدان معنی است که شاهد فرمان کوچکتر به همراه یک صفحه 12.3 اینچی برای نگاه داشتن چشم ها بر روی سطح جاده با یک صفحه نمایش 10 اینچی تمام لمسی هستیم.

انواع پیشرانه های پژو 508 جدید

سدان 506 در 6 نسخه پیشرانه در دسترس کاربران خواهد بود که از آن جمله می توان به نسخه های بنزینی و دیزلی از 130 تا 225 اسب بخار اشاره کرد که البته بهترین نسخه آن دارای گزینه های اختیاری همچون سیستم دید در شب ، مادون قرمز و تشخیص عابر پیاده در شب است.

در ضمن طبق اعلام نظر مدیران پژو مدل الکتریکی این خودرو 508 در سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

از لحاظ کیفیت ساخت نسبت به نسل قبلی بهتر شده است و اطلاعات خودرو از طریق یک نمایشگر 12.3 اینچی روبروی فرمان و یک نمایشگر لمسی 10 اینچی در کنسول وسط در پیش روی راننده قرار میگیرد.

به هر حال پژو بسیار سعی کرده است تا 508 جدید از لحاظ کیفیت و امکانات از فولکس واگن پاسات و اپل اینسیگینا بالاتر قرار گرفته و به نسخه های مشابه آئودی و ب.ام.و نزدیک تر باشد.

پژو 508 جدید از تابستان 2018 در اختیار خریداران خود قرار خواهد گرفت و البته در نمایشگاه خودرو ژنو در 8 مارس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

 

منبع newatlas.com
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.