آغاز عرضه محصولات ایران خودرو با مدل 97

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: توقع و انتظار مشتریان از ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خاورمیانه فراتر از دیگر رقبا است، از این رو و با هدف جلب رضایت مشتریان و به پاس اعتماد و حمایت هموطنان عزیز از تولید و محصول داخلی، تغییر مدل محصولات ایران خودرو  به مدل 97 مطابق سایر خودروسازان جهانی چندماه پیش از تغییر سال جدید در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

آغاز رسمی عرضه خودروها با مدل 97

مصطفی خان کرمی با تشکر از همکاری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی  در تحقق این امر اظهار کرد: مجوزهای شماره‌گذاری با مدل97 اخذ شده و محصولات ایران خودرو از امروز، نهم دی ماه با مدل 97 روانه بازار خواهد شد.

خان کرمی افزود: تمامی ثبت‌نام‌های محصولات ایران خودرو از دهم دی‌ماه نیز با مدل97 صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو سعی کرده ایم با ارائه طرح‌های متنوع فروش در جهت تامین خواسته ها و سلایق اقشار مختلف، شرایطی را ایجاد کنیم تا هموطنان عزیز با هر میزان توان مالی، بتوانند از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه نمایندگی‌های مجاز شرکت ایران خودرو آماده انجام فرآیندهای ثبت نام از مشتریان هستند، اظهار کرد: در راستای تکریم مشتریان و کاهش ترددهایی که باعث اتلاف زمان هموطنان و همچنین آلودگی هوا می شود متقاضیان می‌توانند جهت سهولت امر ثبت‌نام از طریق سایت  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.