اعلام زمان پیش فروش و تحویل شاسی بلند پژو 2008

پس از شروع به تولید رسمی پژو 2008 در ایران خودرو با حضور رئیس جمهور روحانی ، حال از این شرکت خبر می رسد که زمان پیش فروش 2008 در اوایل خرداد ماه خواهد بود.

به گزارش خودروبرتر ، پژو 2008 ایران خودرو که در شرکت مشترک پژو و ایران خودرو ( ایکاپ) در حال تولید است در نیمه اول خرداد از سوی ایران خودرو پیش فروش خواهد شد و  زمان تحویل این خودرو نیز اواخر تابستان و در شهریور ماه خواهد بود.

پژو 2008 ایران خودرو  به موتور1.6 لیتری توربو ۱۶۳ اسب بخار مجهز است و پیش بینی می شود تا این خودرو در رنج قیمتی 90 تا 100 میلیون تومان پیش فروش شود.

این قرارداد نخستین قرارداد پسابرجامی ایران با کشورهای غربی بود که منجر به تولید محصولات به روز اروپائی در ایران شد. سرمایه گذاری مستقیم طرف خارجی، انتقال دانش و تکنولوژی و صادرات ۳۰درصد محصولات تولید این شرکت از الزامات این قرارداد به شمار می آید.

پژو ۲۰۰۸ از یک موتور ۴ سیلندر به حجم ۱.۶ لیتر و با تنفس طبیعی نیرو می شود. موتور پژو۲۰۰۸ تولیدی در ایران از محصول مشابه آن در اروپا قوی تر است و توان خروجی آن معادل ۱۶۳ اسب بخار و گشتاور تولیدی برابر با ۲۴۰ نیوتن متر است. نیروی حاصل از این پیشرانه به وسیله یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلوی آن منتقل می شود.

گفتنی است که پژو۲۰۰۸ نیز نخستین محصول “ایکاپ”، شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه است که در ایران به مرحله تولید رسیده است. دور تازه همکاری های ایران خودرو و پژو با امضای قرارداد بین مدیران دو گروه خودروساز و در حضور روسای جمهور ایران و فرانسه به امضا رسید.

 

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.