بیوک به صورت رسمی وارد بازار خودروهای برقی شد

شاخه لوکس ساز جنرال موتورز ، بیوک با معرفی دو مدل کانسپت جدید از برنامه خود برای ساخت خودروهای برقی رونمایی کرد.

جنرال‌موتورز اعلام کرده است که تا سال ۲۰۳۵ فقط خودروهای برقی تولید خواهد کرد و در همین راستا بیوک آخرین خودروساز زیر مجموعه جنرال موتورز است که از برنامه های خود برای رسیدن به این هدف رونمایی کرده است و البته از سال ۲۰۲۴ به بعد هیچ مدل جدید بنزینی به سبد محصولات خود اضافه نخواهد کرد.

وایلدکت نخستین کانسپت بیوک است که البته مبنای ساخت مدل های برقی این شرکت است و خودروهای بر مبنای وایلدکت در سال 2024 وارد بازار خواهد شدو از لحاظ مشخصات فنی با مذل های برقی کادیلاک دیگر زیر مجموعه جنرال موتورز دارای تشابهات فنی خواهد بود.

ماشینی که با الهام از وایلدکت ساخته می‌شود در سال ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد. این ماشین از نظر فنی با مدل‌های الکتریکی کادیلاک،‌ عضو دیگر جنرال‌موتورز مشترک خواهد بود.

بیوک همچنین اعلام کرده که ماشین‌های الکتریکی‌اش را با نام الکترا به بازار عرضه می‌کند. این نام از دهه شصت میلادی به مدت سی سال برای لوکس‌ترین مدل بیوک استفاده می‌شد.

بیوک همزمان با وایلدکت، یک کانسپت به نام الکترا X در چین نمایش داده که الهام‌بخش یک شاسی‌بلند الکتریکی خواهد بود. محصولات الکتریکی بیوک قرار است از سال ۲۰۲۵ در چین فروخته شود.

بیوک با دو کانسپت جدیدش از نشان تازه کارخانه هم رونمایی کرد. نشان پیشین با تغییرات اندک از سال ۱۹۹۰ میلادی تاکنون استفاده می‌شد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.