چند نکته کاربردی درباره نگهداری خودرو که دانستنش خالی از لطف نیست / قسمت اول

به صورت کلی ما چند نکته کاربردی در رابطه با کار کردن با خودروی نازنین شما برای نگهداری خودرو که البته میدانیم شما آنها را میدانید ولی بازهم گفتیم تا برای شما یادآوری شود.

  • و اما نکته های کاربردی در باره نگهداری خودرو / قسمت اول

براق کردن لاستیک خودرو بدون هزینه در نگهداری خودرو

یکی از راه هایی که برای شما هیچ هزینه ای نخواهد داشت ولی دارای تاثیر بسیار خوبی است ،ترکیب آب و کف است ، بدین صورت که یک سطل کف با آب گرم درست گنید و لاستیک ها را حسابی کفی کنید ف نکته کلیدی این است که بزارین کف بمونه و خودش خشک بشه تا لاستیک ها رو حسابی براق کنه و البته اصلا لاستیک ها رو با نوشابه براق نکنید چون گذشت زمان ثابت کرده باعث ترک خوردگی و نابودی لاستیک خواهد شد.

ضد سرقت کردن خودرو

اگر در جایی میخواهید ماشین خود را پارک کنید که امنیت زیادی نداره بهتر است که بعد از خامش کردن خودرو یکی از رله دوبل ، رله مربوط به برق انژکتور و یا فیوز پمپ بنزین رو بردارید زیرا بدن اینها ماشین روشن نخواهد شد.که البته در ماشین های مختلف فرق میکنه و معمولا بر روی جعبه فیوز مشخصات هر کدوم رو نوشته است.

جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین و..

برای جلوگیری از یخ زدگی شیشه ماشین توی سرما کافی است که کمی سرکه و یا الکل بر روی شیشه ها اسپری کنید و با دستمال بر روی شیشه پخش کنید زیرا اینکار هم از یخ زدن شیشه جلوگیری میکند و هم از بخار زدگی آن جلوگیری میکند و البته برای جلوگیری از یخ زدن برف پاک کن ماشین دلبندتان کافی است تا انرا بر روی کیسه یا جوراب بگذارید

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.