فروش نقدی و اعتباری پژو 508 اتوماتیک آغاز شد

پژو 508

شرکت ایکاپ به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان به سدان خانوادگی لوکس اروپایی، ‌فروش نقدی و اعتباری محصول پژو 508 اتوماتیک  جی تی لاین را به صورت محدود آغاز کرد.

به گزارش خودروبرتر، طرح فروش نقدی و اعتباری پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین تازمان اتمام ظرفیت ادامه خواهد داشت.

همچنین متقاضیان می توانند پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین مدل 2017را به مبلغ نهایی 224 میلیون تومان به رنگ های سفید ، نقره ای ، مشکی ، ذغالی و خاکستری و با موعد تحویل 10 روز ثبت نام کنند.

برمبنای این گزارش، در طرح فروش اعتباری پژو 508 اتوماتیک جی تی لاین ، متقاضیان می توانند با پیش پرداخت 144 میلیون تومان و مابقی 24 ماهه و طی چهار چک شش ماهه به مبلغ هرکدام 26 میلیون و153 هزار تومان ثبت نام کنند . خودروی مذکور با موعد تحویل حداکثر 15 روز و به رنگ های سفید ، نقره ای ، مشکی ، ذغالی و خاکستری قابل عرضه است.

شرایط ثبت نام و تحویل پژو 508 اتوماتیک

همچنین به منظور افزایش احتمال موفقیت مشتریان نهایی در نام نویسی، کنترل هایی چون هر کد ملی یک دستگاه خودرو به اجرا گذاشته شده است. از سوی دیگر، امکان ثبت نام در این طرح صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم است.

در این گزارش آمده است، متقاضیان خرید نقدی پژو 508 می توانند با مراجعه به پایگاه فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند. فروش اعتباری پژو508 اتوماتیک جی تی لاین فقط از طریق مراجعه به نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور صورت می گیرد . تحویل خودرو درنمایندگی های منتخب ایکاپ انجام می شود.

لازم به ذکر است خودروها آماده تحویل هستند و شرکت ایکاپ در اسرع وقت نسبت به تخصیص خودرو به مشتریان اقدام می نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات خودرو به        وب سایت مراجعه نمایید.

در ضمن میتوانید بررسی جامع پژو 508 در جاده های ایران را در این مطلب مطالعه فرمایید.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.