کلوپ سرعت Mid Night توکیو ، برادر بزرگتری که دیگر رفته است!

اول اینکه ما نمی خواهیم در مورد نسخه سوم فیلم سریع و خشن که در خیابان های توکیو جریان داشت صحبت کنیم و دوم اینکه شما باید برای پیوستن به کلوپ شبانه توکیو دارای یک خودرو باشید که بتواند بالای 257 کیلومتر در ساعت به صورت ایمن و مداوم سرعت داشته باشد زیرا به هر حال در این کلوپ شبانه همیشه باید در حال جنگ باشید.

بله درست حدس زده اید ، می خواهیم در مورد بزرگترین و سخت گیرترین گروه مسابقات خیابانی توکیو به نام Mid Night Club صحبت کنیم که دیگر در حال حاضر وجود خارجی ندارد و البته مانند برادر بزرگتر همیشه در حال نظارت بر سایر گروه های مشابه خیابانی است.

به گزارش خودروبرتر ، یک گروه گنگ خیابانی توکیو با نام Mid Night Club یک تجمع  ریسینگ خیابانی است که بر خلاف سایر باشگاه های مشابه یک گروه کاملا انحصاری از علاقمندان به سرعت است که توجه بسیار بسیار زیاد به ایمنی یکی از عوامل افتخار این باشگاه فقید بود.

این باشگاه در سال 1987 تاسیس شد درست در زمانی که صنعت خودرو ژاپن وارد عصر طلایی شده بود و تنظیم موتور و ماشین به یک امر مورد علاقه جوانان تبدیل شده بود زیرا نمی توان منکر شد که تنظیم موتور پیدا کردن راهی برای ساخت خودروهای بسیار سریع تر است و بر خلاف سایر باشگاه هایی که در آن اتوکراس و یا حرکت های نمایشی جایگاه ویژه ای دارد باشگاه مذکور فقط علاقمند به سرعت بود در یک مسیر طولانی و مستقیم به جلو و حداکثر سرعت در سرلوحه این تیم قرار داشت.

کلوپ شبانه دارای 75 عضو تایید شده با بالاترین درجه های کنترل بود که بزرگره های توکیو را با سرعت بیش از 322 کیلومتر در ساعت منفجر می کنند.

مدیر کلوپ برای اینکه زمان مسابقه بعدی را به اطلاع اعضا برساند از سیستم های پیشرفته کدگزاری استفاده می کرد.

در واقع رانندگان در مسابقات به طور میانگین 306 کیلومتر در ساعت سرعت داشتند و قابل توجه اینکه از خیابان های پرترافیک و یا فضاهای خصوصی بهره نمی بردند بلکه انان در حومه توکیو مسابقه داده و در بزرگراه های کاملا عمومی رانندگی میکردند.

جالب است بدانید که ژاپن یکی از سخت گیرترین کشورها در محدود کردن سرعت است و از سال 1963 حداکثر سرعت در این کشور 100 کیلومتر در ساعت است و سرانجام در سال 2016 پس از تلاش های فراوان حداکثر سرعت به 121 کیلومتر در ساعت افزایش یافت

تعهئ ایمنی در میان این گروه بسیار بالا بود،  عنوان مثال اگر احساس میکردند که مسابقه در بزرگراه ایکس و در آن ساعت به خصوص ممکن است تهدیدات ایمنی برای سایر رانندگان عادی داشته باشد به صورت کلی مسابقه را منتفی کرده و البته رانندگان خاطی را نیز جریمه و در مواردی از باشگاه اخراج می کردند و شاید همین عامل باعث ناپدید شدن ناگهانی و دراماتیک انان بود و دیگر خبری از این گروه منتشر نشده و به گوش نرسیده است.

 

.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
  1. Mohammad می گوید

    این گروه پس از تصادف یکی از اعضا ناپدید شدند و هنوز وجود دارن

نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.