B.M.W با نسل بعدی i8 با یک بار شارژ 500 کیلومتر می‌راند!!

ساب برند جدید b.m.w که کلاس I  این شرکت است ممکن است در حال حاضر چندان موفق به نظر نرسد ولی خودروساز آلمانی در حال کاربر روی توسعه این ساب برند است.

گزارش‌های پیشین حکایت از آن داشت که خودرو نسل بعدی b.m.w دارای نام iNext است که انتظار می‌رود در سال 2021 روانه بازار شود و البته انتظار مدل‌های اسپرت تر تحت نام i5 و i6 را نیز داریم که دارای پیشرانه تمام الکتریکی است.

مدل‌های جدید دارای جدیدترین فناوری‌های خودمختار و خودران نیز خواهند بود و به‌طور ضمنی دارای پیشرانه 136 تا 247 اسب بخاری نیز خواهند بود.

جایگزین مدل‌های فعلی این شرکت در سال 2022 عرضه خواهند شد که نسل بعدی  BMW i8 ممکن است در سال 2023 عرضه شود و  بر طبق جدیدترین اخبار منتشرشده، این خودرو دارای موتور الکتریکی 3 گانه با دور موتور 25 هزار دور در دقیقه باقدرت پیشرانه 750 اسب بخار به همراه باتری‌های بزرگ‌تر است و به‌طور متوسط با یک‌بار شارژ دارای طی مسافت در حدود 500 کیلومتر خواهد بود و انتظار می‌رود که دارای سیستم تمام محور و سیستم تعلیق خودکار با اسکن جاده رودر رو است.

البته پیشنهادهای متفاوتی برای بدنه خودرو نسل بعدی i8  وجود دارد که علاوه بر اینکه ساخت بدنه فیبر کربنی همچنان گران است ساخت‌وساز آلومینیومی نیز در این میان به چشم می‌خورد و البته بدنه ترکیبی نیز می‌تواند جزوی از آن باشد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.