مقصر این تصادف گران قیمت را کارشناسی کنید!!!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: روزانه اتفاقات و حادثه‌‌‌های زیادی در دنیا، مخصوصاً در جاده‌های شهری و بیرون شهری رخ می‌دهد که برخی از آن‌ها جزیی و برخی دیگر هم می‌تواند فاجعه بار باشد. اما در شهر ویرجینیا مقابل یک مطب چشم پزشکی، تصادفی عجیب میان یک دستگاه مرسدس بنز SL 380 و یک دستگاه فراری 458 اسپشال رخ داده که در آن خیلی از تئوری‌های تصادف به چالش کشیده شده است.
اگر به تصاویر مربوطه از این تصادف به ظاهر سطحی نگاه کنید، می‌بینید که فراری 458 از جلو و مرسدس بنز SL 380 از عقب بدنه با یکدیگر برخورد کرده‌اند. در نگاه اول به نظر می‌رسد که فراری 458 به هنگام حرکت به مرسدس بنز برخورد کرده و دماغه آن زیر سپر گیر کرده است، ولی نکته جالب اینجاست که فراری 458 در حالت پارک بوده و چنین اتفاقی رخ داده است. در ضمن هدایت مرسدس بنز برعهده یک زن به همراه همسر و فرزندانش بوده است تا بار دیگر یک حادثه متفاوت خلق شود.

57131_mercedes-benz-380-sl-
در این خصوص با توجه به اینکه فراری 458 در حالت سکون قرار داشته، چند فرضیه بوجود می‌آید. اول اینکه راننده مرسدس بنز جای پارک خود را به صورت دنده عقب درست کرده است و هنگام خروج از پارک، راننده بدون اطلاع داشتن، وضعیت دنده در حالت معکوس قرار داشته و به جای حرکت رو به جلو، حرکت رو به عقب داشته است (به فرض اینکه جعبه دنده اتوماتیک باشد). هرچند حاضرین در صحنه به دستی بودن جعبه دنده این خودرو اشاره داشته‌اند.
دومین فرضیه هم می‌تواند این باشد که راننده به جای رفتن به دنده 1، اهرم دنده را در حالت معکوس قرار داده است، زیرا در جعبه دنده مرسدس بنز SL 380 هر دو حالت دنده عقب و دنده 1 کنار یکدیگر قرار دارند.
به هرحال علت حادثه هرچه بوده، اتفاقی نادر را در تصادفات جاده‌ای رقم زده است و با توجه به وضعیت مرسدس بنز و نوع فراری حاضر در این حادثه باید آن را جزو گرانترین تصادف های دنیا بنامیم و شاید این هم از شانس بد صاحب مرسدس بنز بوده است، همچنین حالت مرسدس بنز و زاویه آن پس از برخورد بسیار جالب است و مثل این می‌ماند که تصادف در حرکت رو به جلو اتفاق افتاده باشد و یا اینکه فراری 458 از پشت با مرسدس بنز برخورد کرده باشد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.