مک لارن ازجانشین مدل افسانه‌ای McLaren F1 در سال 2018 رونمایی می کند

پایگاه اطلاع‌رسانی خودروبرتر: مرکز تحقیقات ویژه مک لارن در حال کار بر روی یک مدل تولید بسیار محدود 2 میلیون دلاری برای جانشینی مدل موفق F1  است.

بسیاری از ویژگی‌های نسخه اریجینال F1  بر روی خودرو مدرن جدید نیز بکار گرفته‌شده است که از آن جمله می‌توان به صندلی مرکزی راننده و 3 سرنشین اشاره کرد که البته درب‌ها نیز به‌صورت دوسطحی طراحی و ساخته‌شده است.

مک لارن قصد دارد تا یک هایپرخودرو جی‌تی با تمرکز بر روی سرعت و استایل طراحی روانه بازار کند بطوریکه این برند اعتقاد دارد خودرو جدید مک لارن ترین محصول به فروش رسیده خواهد بود.

نیروی این خودرو نیز از یک موتور3.8 لیتری V8  تور بو تأمین خواهد شد که پیش‌ازاین در سوپر خودروها از آن مشاهده کرده‌ایم که انتظار داریم مدل جدید F1  طبق شایعات دارای قدرت پیشرانه 700 اسب بخاری بوده که درپوششی از فیبر کربن احاطه‌شده است.

پیشرانه‌ی BP32 هیبریدی است که انتظار می‌رود توانی بالاتر از ۹۰۴ اسب‌بخار خودروی P1 داشته باشد. درون سیستم محرکه و انتقال قدرت BP32 همه چیز منحصراً برای این خودرو طراحی شده است. با توجه به جایگذاری سه صندلی در خودرو، درهای دوسطحی برای آن تعبیه شده که در حال حاضر به‌ صورت چرخشی هستند و به نماد مک‌لارن مزین شده‌اند. به سبک فورد GT40، درها برقی هستند و به سمت سقف کشیده شده‌اند. تمام بدنه نیز از فیبر کربن ساخته می‌شود.

هنوز هیچ‌گونه کلمه‌ای در مورد نام این خودرو به میان نیامده است هرچند ما اعتقادداریم این خودرو باید به‌عنوان F1 GT شناخته شود.

شایان توجه است تنها 64 عدد از هایپرخودرو جدید مک لارن تولید خواهد شد که باید چشم‌انتظار دیدن آن در سال 2018 باشیم.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.