لامبورگینی از یک سوپرخودرو جدید در ژنو رونمایی می کند

این خودرو که طبق شایعات دارای نام Centenario LP770-4 است دارای تیراژ بسیار محدود و با برچسب قیمت 1 میلیون دلاری است تا یکی از گران بهاترین محصولات لامبورگینی باشد.
سوپرخودرو مذکور بر اساس معماری Aventador SV بنا شده است و قدرت خروجی ان در مجموع به بالای 770 اسب بخار می رسد که نیروی خود را به هر چهارچرخ می فرستد.
تنها 20 نسخه از این خودرو تولید خواهد شد که در گرامیداشت 100 سالگی تولد Feruccio Lamborghini است که به نظر یک نسخه سقف تاشو نیز در انتظار خریداران خواهد بود.
به هر حال باید منتظر نمایشگاه خودرو ژنو بمانیم تا به صورت رسمی از این خودرو رویایی رونمایی شود.

بر اساس اخبار منتشر شده در منابع فرانسوی، این مدل با نام Lamborghini Centenario LP770-4 بر اساس معماری Aventador SV (تصویر بالا) طراحی و بنا شده است و قدرت خروجی 770 اسب بخاری را به هر چهارچرخ می‌فرستد که از یک موتور 6.5 لیتری V12 حاصل شده است که بدین ترتیب در حدود 50 اسب بخار بیشتر از مدل استاندارد Aventador SV است.
این‌هایپرخودرو می‌تواند شتاب صفر تا صد در تنها 2.7 ثانیه داشته باشد و حداکثر سرعت آن نیز بالای 350 کیلومتر در ساعت خواهد بود.
این خودرو به مناسبت 100 سالگی تولد بنیان گذار لامبورگینی Feruccio Lamborghini تولید خواهد شد.
به هر حال با توجه به مبتنی بودن این خودرو بر بستر اونتادور انتظار داریم تغییرات آئرودینامیکی متعدد با طراحی تهاجمی‌داشته باشد تا توجیهی برای قیمت بالای یک میلیون دلار آن باشد.
این خودرو دارای تیراژ تولید تنها 20 عددی خواهد بود که البته احتمال دارد مدل‌های سقف شناور همانند نسخه ای که در Reventon شاهد آن بودیم نیز تولید شود

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.