جگوار از F-Type SVR سوپراسپرت جدید خود رونمایی میکند

مشخصات جدیدترین خودرو Jaguar F-Type SVR به بیرون درز پیدا کرده و در اینترنت منتشر شده است که بدین ترتیب شایعه قدرت پیشرانه 567 اسب بخاری و حداکثر سرعت 321 کیلومتر در ساعت را تحقق بخشیده است تا بدین ترتیب شاهد یک محصول قدرتمند از سوی جگوار باشیم.

svr-leaked-web-1496
اطلاعات در یک وب سایت آلمانی منتشر شده است که یک فروشنده خودرو آلمانی به صورت تصادفی آنرا منتشر کرده است که شامل اطلاعات کامل فنی و همچنین تصاویر رسمی آن است که باید شاهد رونمایی رسمی آن از سوی برند بریتانیایی در ماه های پیش رو و فروش آن در اواخر سال جاری میلادی باشیم.

svr-leaked-web-1499
اگرچه هیچ چیز به صورت رسمی از سوی جگوار تایید نشده است ولی این کاتالوگ نشان می دهد F-Type SVR دارای یک موتور سوپرشارژ 5.0 لیتری V8 و سیستم انتقال قدرت هشت سرعته اتوماتیک است که نیروی خود را به تمامی چهارچرخ می فرستد.

svr-leaked-web-1497
شتاب صفر تا صد این خودرو در 3.7 ثانیه بوده که در حدود 0.4 ثانیه سریعتر از مدل F-Type R است که بدین ترتیب توانسته است به سرعت بالای 321 کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

svr-leaked-web-1498
پیشرفت های آئرودینامیکی نیز شامل یک اسپویلر بزرگ در جلو و یک بال عقب است که مدعی کاهش اصطکاک 80 درصدی و دریچه های بزرگتر برای بهبود خنک کنندگی موتور است.

svr-leaked-web-1501
اگرچه قیمت گذاری برای این خودرو هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است ولی به احتمال فراوان شاهد شروع قیمت آن از 100 هزار پوند خواهیم بود.

svr-leaked-web-1508

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.