چری تیگو 5 به عنوان پرفروشترین خودرو در کشور میلیاردی چین معرفی شد

در این مراسم چری تیگو 5 به واسطه قدرت برند و عملکرد مناسب دربازار مفتخر به کسب مقام پرفروش ترین خودروی 2015 شد وچری را به عنوان تنها برند خودروی چینی که موفق به کسب این مقام شد معرفی کرد تا بدین ترتیب چری تیگو 5 پرفروش ترین خودرو در چین باشد.
در این سنجش، هیئتی متشکل از متخصصین خودروی چین، صاحبان رسانه و خبرنگاران، رانندگان حرفه ای و نمایندگانی از میان مشتریان و مصرف کنندگان، در فضایی بی طرفانه به ارزیابی و تست خودروهای مختلف از جمله خودروهای وارداتی، بازار مشترک و همینطور چینی می پردازند و بر اساس عملکرد محصولات در جاده ها، مسیرهای شهری و بزرگراه ها به آنها نمره می دهند.

چری تیگو 5

خودروی تیگو 5 به دلیل قدرت زیاد، ویژگی های فنی مناسب و همینطور استفاده به جا از تکنولوژی و کیفیت بالای ساخت و تولید با مقبولیت خوبی از طرف بازار روبرو شد.

در چین خودروی تیگو 5 با فروشی بیش از 10000 دستگاه در ماه موفق به دستیابی به افتخاراتی همچون 5 ستاره C-NCAP شده است. در فرای مرزهای چین، بعد از معرفی این محصول در 2015 تیگو 5 با تکیه به مزایای خاص خود و همینطور طراحی بینظیر داخلی و خارجی، قدرت موتور و هندلینگ، نامزد دریافت جایزه بهترین SUV سال 2015 در شیلی شد. این خودرو همینطور با استقبال خوبی درآمریکای جنوبی و خاور میانه روبرو شد.

در مورد طراحی خودرو چری تیگو 5 می توان اذعان کرد که طراحی نمای عقب خودرو قابل قبولتر از نمای جلو خودرو می باشد .چراغهای عقب خودر که مجهز به LED بوده  و پرژکتور های باریک که بر روی سپر جانمایی شده است به همراه سر اگزوز ها ، نمایی عقب خودرو را دلنشین تر کرده است.نکته مهم در طراحی خودرو تیگو 5 (Tiggo 5) این است که این خودرو بطور کلی و جزئی از هیچ خودرویی کپی برداری نشده است .

طی سال های اخیر کیفیت خودروهای چری در سراسر جهان به مصرف کنندگان اثبات شده است و همینطور رسانه های مختلف نیز به بررسی موفقیت این برند و به خصوص چری تیگو 5 در کیفیت تولید پرداخته اند. با توجه به موفقیت و جایگاه تیگو 5 در بازار، چری به جهانی تر شدن می اندیشد.

نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.