آستون مارتین به صورت رسمی از خودرو جدید جیمزباند 25 رونمایی کرد + ویدئو

خودروبرتر – خودروساز بریتانیایی اندکی پس از اعلام نام Aston Martin Valhalla به صورت رسمی اعلام کرد که این ماشین در حقیقت خودرو جدید جیمزباند است. 

البته این شایعه حضور یک آستون مارتین جدید ابتدا از سوی خبرنگارانی مطرح شد که تحویل ماشین را به استودیوی ساخت فیلم دیده بودند و خودرو مذکور برای اولین بار سه ماه پیش با نام اولیه AM-RB 003 در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود.

مشخصات فنی Aston Martin Valhalla خودرو جدید جیمزباند

خودرو جدید جیمزباند که به نام بهشت با نام Aston Martin Valhalla در اساطیر اسکاندیناوی  نامیده شده است دارای  قوای محرکه هیبریدی با بیش از 1000 اسب بخار قدرت محور جلو و یک توربوشارژ V6 برای محور عقب با استفاده از موتور 8 سرعته کلاج دوگانه است.

در ضمن Aston Martin Valhalla دارای شتاب صفر تا صد در 2.5 ثانیه و سرعت بالای 340 کیلومتر در ساعت است.

طبق اعلام شرکت بریتانیایی تنها قرار است ۵۰۰ دستگاه از این ماشین تولید شود و برچسب قیمت بیش از 1 میلیون پوند برای آن پیش بینی شده است.

به هر حال خودرو جدید جیمزباند تنها آستون مارتینی نیست که در فیلم بعدی جیمز باند دیده می‌شود و این شرکت تاکید کرده  که دو مدل V8 و DB5  این کارخانه هم در بیست و پنجمین فیلم جیمز باند حضور خواهد داشت.

البته پیش‌تر رسانه‌ها گمانه‌زنی کرده بودند که جیمز باند یک مدل الکتریکی آستون مارتین راپید هم قرار است تا براند.

جیمز باند اولین بار در سال ۱۹۶۴ و در فیلم گلدفینگر سوار یک آستون مارتین DB5 شد که البته این حضور باعث افزایش شدید فروش ماشین شد و با آن رابطه‌ای بین این کارخانه و فیلم آغاز شد که در پنجاه سال گذشته ادامه یافته است.

منبع موتو اتوریتی
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.