ایران خودرو: خرید سهام ایران خودرو توسط فیات کذب است

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: مدیریت ارتباطات ایران‌خودرو با تأکید بر اینکه اخبار مربوط به این گروه خودروسازی تنها از سوی مدیرعامل و رسانه‌های رسمی این شرکت اطلاع‌رسانی می‌شود، اعلام کرد که در چند روز اخیر اظهارنظرهایی در مورد نحوه همکاری ایران‌خودرو و شرکت‌های خودروساز جهانی منتشرشده که هیچ‌یک از آن‌ها قابل استناد نیست.

بر اساس این گزارش، همان‌گونه که مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو پیش‌تر اعلام کرده، تماس‌ها و مذاکرات جدی گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت‌های خودروساز جهانی به‌صورت مداوم در حال انجام است و جزئیات و اخبار مربوط به آن از سوی مدیرعامل و رسانه‌های رسمی گروه صنعتی ایران‌خودرو اطلاع‌رسانی خواهد شد.

گفتنی است طی روزهای اخیر مطالبی پیرامون نحوه و سطح همکاری‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت‌های خودروساز جهانی مطرح‌شده است. ناگفته پیداست که اظهارنظر پیرامون چنین موضوعاتی، نیازمند آگاهی و اشراف بر جزئیات مذاکرات استوکسانی که در متن این گفتگوها و تماس‌ها قرار ندارند، نمی‌توانند اطلاعات صحیحی در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار دهند.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل گروه صنعتی ایران‌خودرو با تأکید بر اینکه این‌گونه اظهارنظرهای غیرمسئولانه، علاوه بر غیر مرتبط و غیر مستند بودن، درروند مذاکرات و توافق‌های موردنظر اختلال ایجاد می‌کنند، از رسانه‌ها درخواست کرد با توجه به حساسیت مذاکرات و توافق‌های بین‌المللی، اخبار و اطلاعات مربوط به این همکاری‌ها را فقط از سوی مدیرعامل و رسانه‌های رسمی ایران‌خودرو دریافت و منتشر کنند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.