تفاوت‌های تیپ‌های مختلف پراید + جدول و جزئیات

به گزارش خودروبرتر ، تیپ‌های مختلف پراید همچونSL ،SX،SE ،TL ،EX است و افرادی که قصد خرید جانشین پیکان رادارند، غالباً در انتخاب تیپ مناسب با نیازشان دچار مشکل می‌شوند.

پراید ادر مدل‌های 111 ، 131، 132 و 151  تولید و روانه بازار می‌شود  در این مطلب نگاهی به تیپ‌های این مدل‌ها داریم هرچند که در کل می‌توان گفت که موتور و گیربکس تمامی مدل‌های ذکرشده در بالا یکی بوده و اختلاف در بدنه است.

پراید این روزها در حال تبدیل‌شدن به خودروی نوستالژی ایران بوده و به‌نوعی در حال پر کردن جای پیکان که مدت‌ها با مدل‌های مختلف در کشور روانه بازار شده بود است. پیکان در سال‌های گذشته با چندین مدل مختلف روانه بازار شد ولی در سال‌های آخر تولید فقط با یک مدل معروف به چراغ بنزی تولید شد  و حالا جایگزین آن پراید نیز همان سرنوشت را به خود اختصاص داده و پس از تولید در تیپ‌های مختلف هم‌اکنون فقط با تیپ SE  تولید و روانه بازار می‌شود.

آپش ها و تیپ‌های مختلف پراید

یکی از سؤالات متداولی که در مورد پراید پرسیده می‌شود تیپ‌های مختلف آن شامل SL ،SX،SE ،TL ،EX  است و افرادی که قصد خرید خودرو پراید رادارند، غالباً در انتخاب تیپ مناسب با نیازشان دچار مشکل می‌شوند. در بخش زیر یک راهنمای دقیق درباره آپشن ها و تجهیزات هر یک از نسخه‌ها موجود است که نشان‌گر تفاوت تیپ‌های انواع پراید است.

جدول خلاصه تفاوت‌های تیپ‌های مختلف پراید

تیپ‌های مختلف پراید

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.