رونمایی از Nissan Xmotion در نمایشگاه خودرو دیترویت

به گزارش خودروبرتر، شیارهای سیاره رنگ در کانسپت Nissan Xmotion به صورت کلی نمای جلویی خودرو را بسیار جذاب و دوست داشتنی نموده است که قرار است این زبان طراحی طبق ادعای مدیران چشم بادامی تا سال 2020 در محصولات این شرکت فراگیر شود.

زبان طراحی جدید در Nissan Xmotion

در نمایشگاه خودرو دیترویت ، نیسان این زبان طراحی جدید را حضور قدرتمند و پویا برای رقابت در دنیای خودروسازی نامیده است که چراغ های جلو با طراحی U  شکل به همراه گلگیرهای بزرگ و متفاوت و چرهای 21 اینچی نمای بسیار شکوهمندی به خودرو بخشیده است.

چراغ های باریک تا کناره های خودرو کشیده شده است و استفاده از فیبر کربن خودرو را بسیار چشم نواز نموده است.

در داخل کابین نیز شاهد 3 ردیف صندلی هستیم که 6 مسافر را در خود پذیرا خواهند شد که مهندسان ژاپنی با روشی بسیار جالب با روشن کردن سیستم درون خودرویی ماهی زینتی موسوم به KOI که محبوب ترین ماهی در ژاپن است به حرکت درمی آیدو البته ناگفته پیداست که رنگ سفید و قرمز کابین نیز به پرچم کشور ژاپن اشاره دارد.

هیچ گونه اطلاعات فنی از سیستم پیشرانه  Nissan Xmotion منتشر نشده است ولی به طور یقین این خودرو دارای قابلیت های خودران از جمله حالت راننده خودکار مجهز خواهد بود.

شاید ما نسل بعدی نیسان GT-R  را با این زبان طراحی ببینیم و شاید هم این خودرو فقط مخصوص ژاپن و فرهنگ خانواده دوست ژاپنی باشد

منبع topgear.com
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.