مرسدس بنز از لوکس ترین کروکی تاریخ خود در لس آنجلس رونمایی کرد

خودروساز آلمانی مرسدس بنز  با زیر مجموعه خود یعنی شرکت آلمانی Maybach در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2016 از یک نسخه فوق العاده و لوکس Mercedes S-Class convertible رونمایی خواهد کرد.

به طور دقیق‌تر، این محصول اولین خودروی کروکی دایملر با نام تجاری “مرسدس میباخ” است که ظرافت طراحی مرسدس بنز، قطعات باکیفیت دایملر، خصوصیات لوکس محصولات میباخ و در نهایت پیشرانه پرقدرت 12 سیلندر AMG را به ارث برده است تا با کنار هم گذاشتن فاکتورهای ذکر شده، یکی از بی نقص‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای کروکی جهان متولد شود.

در زیر کاپوت مرسدس میباخ S650 کروکی هم پیشرانه‌ای 12 سیلندر 6 لیتری با کیت تقویتی AMG انجام وظیفه می‌کند که قدرت تولیدی آن معادل 621 اسب بخار و گشتاور تولیدی آن هم معادل 1000 نیوتن متر برآورد شده است تا شاهد شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعتی حدودا 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی باشیم که به صورت الکترونیکی محدود شده‌است..

همانند Maybach S600 یک مدل جدید سقف متحرک با یک سیستم صوتی منحصر به فرد Burmester وسایر افزودنی های پر از زرق و برق است.

مرسدس بنز

به هر حال این لوکس ساز آلمانی مدل جدید را در 16 ماه نوامبر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی خواهد کرد که دارای تیراژ محدود 300 عددی خواهد بود که تنها 100 عدد به بازار آمریکا اختصاص خواهد داشت ولی این را به خوبی می دانیم که نسبت به نسخه استاندارد که دارای قیمت 191 هزار دلاری است می توان انتظار برچسب قیمت 250 هزار دلاری را داشت تا به عنوان لوکس ترین کروکی تاریخ مرسدس بنز شناخته شود.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.