قدرتمندترین موتورسیکلت جهان با پیشرانه مازراتی!!

پایگاه اطلاع رسانی خودروبرتر: قدرتمندترین موتوری در خط تولید قابل خرید امروز کاوازاکی H2 با قدرت ۲۱۰ اسب‌بخار و سرعت نهایی ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت (یا ۳۱۰ اسب‌بخار در مشخصات مدل مخصوص پیست H2R) است. با در نظر گرفتن اینکه بیشتر موتور‌های موجود تنها نصف این قدرت را دارند، دیوانه خواهید بود اگر چنین موتوری را رام به حساب بیاورید.
Lazareth-LM-847-02
و با این وجود به جایی رسیده‌ایم که Worthy به موتور دیگری لقب “دیوانه‌وارترین چرخ جهان”  را می‌دهد. و من موافقم   توضیح خواهم داد که چرا. Ludovic Lazareth LM847 از موتورهای تک، دو، سه یا چهار سیلندر موجود فراتر می‌رود و موتوری V8 از مازراتی با حجم ۴.۷ لیتر را برای خود انتخاب می‌کند.
اگر چنین چیدمان و ظاهر چهارچرخ آن برای شما آشنا به نظر می‌رسد، به احتمال زیاد به یاد Tomahawk دوج افتاده‌اید، ساختاری با قدرت V10 و به همین میزان غیره منطقی.
Lazareth-LM-847-04
در LM847 راننده ۴۷۰ اسب‌بخار در دست خود دارد، علاوه بر آن بدنه‌ای کاملا ساخته شده از فیبر کربن، آلومینیوم و شیشه برای مهار این میزان قدرت. بخاطر  طراحی چهارچرخ گونه‌اش LM847 در پیچ‌ها تا ۳۰ درجه خم می‌شود، که این تمام شاخصه‌های کنترل استاندارد  موتور را تغییر می‌دهد.
شاید خیال کرده‌اید که سازنده موتور‌های سفارشی Fresh چنین چیزی را برای پتانسیل‌های عملکردی آن طراحی کرده است، اما در حقیقت، Lazareth بیان می‌کند که  صرفا موتور مازراتی را برای ظاهر باحال آن انتخاب کرده است. خب اگر صاحب شرکت سازنده سفارشی سازی ماشین باشید، هرچیزی می‌تواند الهام بخش باشد، و هیچ کس هم نیست که جلوی شما را بگیرد.
فراتر از غیره منطقی بودن این موتور این است که LM847 جعبه دنده استاندارد را با یک گیربکس زنجیری تک دنده عوض کرده، که به این معنا‌ست که تنها کاری که باید بکنید این است که سفت بچسبد. سرعت نهایی اعلام نشده، اما اگر بخواهیم از روی سرعت بالای ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت  Tomahawk حدس بزنیم، LM847 نیز باید در همین دوروبرها باشد.
Lazareth برای شما یک LM847 سفارشی را با قیمت ۲۱۷۰۰۰ دلار خواهد ساخت، که اگر بروس وین نباشید کمی از نظر مالی مشکل ساز خواهد بود. اگر هدف شما سرعت است،  کاوازاکی H2  با قیمت ۲۵۰۰۰ دلار انتخاب بهتری ممکن است به نظر برسد.
بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.