سیستم ایمنی ولوو تاثیر چشمگیری در کاهش تصادفات دارد

موسسه ملی ایمنی بزرگراه ها IIHS نتایج مطالعات آکادمیک خود را بر روی سیستم ایمنی ولوو  اعلام کرد
این سیستم که به صورت استاندارد بر روی تمامی مدل های به فروش رسیده ولوو در آمریکا نصب شده است دارای ویژگی هایی همچون سیستم ترمز اضطراری به همراه اخطار برخورد از جلو است.
مطالعات این موسسه بر روی مدل های Volvo S60 و Volvo XC60 صورت گرفته است که در این مدل ها تصادفات جانبی 41 درصد و مصدومیت بر اثر آن 47 درصد و برخورد با عابرین پیاده نیز در حدود 48 درصد کاهش داشته است.
این موسسه به این نتیجه رسیده است که این سیستم ایمنی به طور بسیار موثری در کاهش تصادفات موثر بوده که برخی از این نتایج بر اساس صدمات گزارش شده به پلیس حتی در سرعت های بالاتر از حد مجاز بوده است.
ولوو به صورت مستمر در حال بهبود سیستم ایمنی وسایل نقلیه خود با اضافه کردن ویژگی های بیشتر به Volvo XC90 با سیستم تشخیص حیوانات و ترمز خودکار درمدل سدان Volvo S90 است که با بهبود و افزودن ویژگی های بیشتر ولوو به چشم انداز 2020 خود که “هیچ کس نباید کشته و یا مصدوم به صورت جدی در وسایل نقلیه ولوو شود “دست خواهد یافت.
لکس کریزمان مدیرعامل ولوو آمریکا در این مورد می گوید:” ما مشتاقانه در حال بهبود اثر بخشی سیستم ایمنی وسایل نقلیه خود با مظالعات فراوان هستیم”.

بیشتر بخوانید

بخش نظرات بسته شده است