مجری جدید برنامه «تخت‌گاز» بازیگر نقش جویی در سریال محبوب فرندز خواهد بود

تمامی علاقمندان به ماشین برنامه تلویزیون تخت گاز یا همان Top Gear را به یاد دارند. پس از ماجراهای مربوط به اخراج جرمی کلارکسون مجری محبوب این برنامه و حضور او در یک برنامه جدید با همکاری آمازون برنامه تخت‌گاز محبوبیت خود را از دست داد اما ظاهراً تهیه‌کنندگان این برنامه با زیرکی یک بازیگر محبوب را به برنامه خود کشانده‌اند.
Matt LeBlanc یکی از بازیگران سریال فوق‌العاده محبوب Friends یا همان دوستان است که با نام Joey در این سریال شناخته می‌شد. مَت قرار است در کنار مجری اصلی برنامه Chris Evans مجری تخت‌گاز باشد. او که خود را یک خوره ماشین و طرفدار پروپاقرص Top Gear عنوان کرده می‌گوید مفتخر و هیجان‌زده است که بخشی از فصل جدید این برنامه تلویزیون محبوب باشد.
BBC تولیدکننده این سریال در یادداشتی نوشته LeBlanc پیش از این نیز دو بار در برنامه تخت‌گاز حضور افتخاری داشته و همچنین یک اسپین‌آف نیز از این برنامه تولید کرده است. BBC در این یادداشت نوشته: «جذابیت بین‌المللی له‌بلنک هیچ‌گاه بیشتر از این نبوده درحالی‌که سریال فرندز حدود 12 سال پیش به پایان رسیده است!»
Evans نیز در بیانیه‌ای از ملحق شدن LeBlanc به تیم اظهار هیجان و خوشحالی کرده و معتقد است با یکدیگر قادر خواهند بود تا ایده‌های جذابی را پیاده کنند.
به گزارش فارنت، سریال فرندز یکی از مشهورترین و البته محبوب‌ترین سریال‌های کمدی تاریخ است که با وجود این‌که سال‌ها از تولید و پخش آن می‌گذرد هنوز هم سریال‌های متنوعی با الهام از این سریال و با کپی‌برداری از شوخی‌های آن ساخته شده است. با وجود این‌که له‌بلنک در نگاه اول انتخابی عجیب برای چنین مستندی محسوب می‌شود اما محبوبیت جهانی او مسلماً می‌تواند به محبوبیت از دست رفته تخت‌گاز کمک کند. وقتی کلارکسون رسماً از تخت‌گاز اخراج شد و با همکاری آمازون برنامه جدیدی را کلید زد شاید کسی تصور نمی‌کرد BBC بتواند محبوبیت گذشته را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.