پورشه اعتقادی به ساخت ماشین خودران ندارد

اولیور بلوم مدیر ارشد اجرایی پورشه در این مورد می گوید: ” ما می خواهیم که پورشه به وسیله صاحب خود هدایت شود همانطور که آیفون مختص جیب شماست نه اینکه در جاده ها شما را هدایت کند” و بدین ترتیب ام شایعه شراکت با شرکت های فناوری در خصوص ساخت خودروهای خودران را نیز به نوعی تکذیب کرده باشد.
پورشه به همراه لامبورگینی به کمپین “نه به خودروهای خودران” پیوسته است و تاکید زیادی بر لذت رانندگی در خودروهای اسپرت و انتقال آن به راننده اهتمام ورزیده است.
سازنده خودروهای اسپرت آلمانی در حال توسعه یک نسخه هیبریدی از خودرو نوستالوژیک 911 است که البته جدا از پروژه خودرو تمام الکتریکی Mission E اسپرت است.
طبق ادعای پورشه نسخه هیبریدی 911 قابلیت طی مسافت 60 کیلومتر با یک بار شارژ است که قرار است در سال 2018 وارد بازار شود که البته دارای قدرت پیشرانه 600 اسب بخاری نیز استکه سرمایه لازم را برای ساخت یک کارخانه 1.1 میلیارد دلاری تا سال 2020 را تامین خواهد کرد.
البته پورشه در این میان رقبای آلمانی همچون بی.ام.دبلیو و مرسدس بنز در عرصه ساخت خودروهای خودمختار گام های اساسی برداشته اند و باید ببینیم پورشه همچنان به اعتقاد خود پایبند می ماند یا خیر.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.