جهرودی مدیرعامل سایپا شد/ جمالی رفت

بنابر گزارش‌های منتشره با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، جهرودی مدیرعامل سایپا و جایگزین مهدی جمالی در گروه سایپا شد.

به گزارش خودروبرتر، محسن قاسم جهرودی مدیرعامل سایپا سابقه فعالیت در گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت‌هایی همچون سرمایه‌گذاری ایران خودرو و آلومینیوم ایران خودرو را در کارنامه خود دارد. مهدی جمالی 2 سال و نیم مسئولیت گروه خودروسازی سایپا را برعهده داشت.

علیرضا بادکوبه نیز که تاکنون به عنوان عضو موظف هیات مدیره سایپا فعالیت می‌کرد به عنوان رییس هیات مدیره انتخاب و جایگزین سید ابریشمی در این سمت شد.

این جابجایی از آن جا برای اهالی صنعت خودرو غافلگیری به حساب می آید که روز گذشته وزیر صنعت و معدن با حضور در غرفه سایپا در دوازدهمین نمایشگاه صنعت خودرو و قطعات، استارت خودرو کوئیک را نیز زده بود.

محسن قاسم جهرودی مدیرعامل جدید سایپا را می‌توان آغازگر تغییرات مدیریتی محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت در وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت منصوب نمی‌شود، بلکه ایدرو به عنوان سهامدار اصلی حکم انتصاب مدیرعامل سایپا را صادر می‌کند. در این زمینه روال کار به این صورت است که هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا تشکیل جلسه داده و مدیرعامل مد نظر خود را انتخاب و به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی می‌کند. رییس این سازمان نیز در صورت تایید، حکم مدیرعاملی را برای فرد مربوطه صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه
  1. خلیل صفری می گوید

    ایشان یکی از مدیران بسیار توانمند در حل مسائل پیچید و متفکر و تصمیم گیر در شرایط بحرانی ، خلاق و نواور می باشد

نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.