نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس 2016 فردا افتتاح می‌شود

این نمایشگاه شاهد حضور خودروهای جدید و پیشتازی است که اکثر‌ آن‌ها بر خلاف کانسپت‌ها، توسط سازندگان خود به زودی، به بازار دنیا عرضه ‌می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه، نقش محوری آن در گردهمایی اصحاب رسانه، طراحان و افراد وابسته به صنعت خودرو است که طی مراسم، حضور پررنگی را از خود به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه در اواسط ماه نوامبر و در مرکز همایش لس‌آنجلس که حدود ۷۱٫۰۰۰ متر مربع وسعت دارد، برپا می‌شود. درهای این نمایشگاه هرساله به مدت ۱۰ روز به روی مردم باز است؛ نمایشگاه لس‌آنجلس امسال از ۱۸ تا ۲۷ نوامبر (جمعه ۲۸ آبان الی یکشنبه ۷ آذر) پذیرای عموم است که دیجی‌کالامگ پوشش خبری متنوعی را از این نمایشگاه انجام می‌دهد.

به نقل از دیجیمگ، پیشینه نمایشگاه لس‌آنجلس به سال ۱۹۰۷ میلادی باز می‌گردد که در پیست اسکیت Morley و با حضور ۹۹ خودرو برپا شد. با توسعه‌ی هرچه بیشتر آن تا دهه ۱۹۲۰، مکان نمایشگاه به منظور جذب بیشترین مخاطب تغییرات بسیاری کرد. جنگ‌ جهانی دوم صدمه بدی به برگزاری این نمایشگاه وارد کرد که باعث غیبت طولانی آن از سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۱ میلادی شد. در سال ۱۹۵۲ بعد از وقفه‌ی طولانی یک دهه‌ای‌، سرانجام در تالار پن‌پسیفیک، ۱۵۲ خودرو گرد هم آمدند تا شروعی دوباره را کنارهم رقم بزنند. تا سال ۲۰۰۶ این همایش توانست به‌طور گسترده‌ای رشد کند و بخش‌های مختلفی را شامل شود. همچنین در این سال، به دلیل تغییر زمان برگزاری از اوایل ژانویه به اواخر نوامبر، مسئولان این نمایشگاه، آن را دوبار برگزار کردند که سری دوم مصادف با سالگرد ۱۰۰ سالگی این نمایشگاه شد.

برنامه‌های کلی پیش‌روی نمایشگاه امسال از این قرار است:

افتتاحیه: شامل بخش‌های پوشش خبری است که با هدف پوشش قوی در رسانه‌ها و شروع مراسم چند روز زودتر از زمان‌بندی بازدید عموم، انجام می‌شود.

بخش خودرو: این بخش شامل ۴ روز دیدار و تعامل سرمایه‌گذاران، ۳ روز پوشش خبری مهم و ۲ روز آموزش است که نتیجه‌ی آن ایجاد ارتباط قابل اطمینان و قدرتمند برای افراد وابسته به صنعت خودرو و تکنولوژی برای توسعه حرفه‌ی خود در آینده است.

جایزه‌ی خودروهای هیبریدی و الکتریکی: این قسمت با هدف تشویق و ترغیب هرچه بیشتر خودروسازها انجام می‌شود و توسط نشریه خودروهای پاک و دوست‌دار محیط زیست، به بهترین خودروی هیبریدی و الکتریکی سال جایزه اعطا می‌شود.

خانه‌ی طراحی لس‌آنجلس: معتبرترین شرکت‌ها و استودیوهای طراحی جهان در این جمع حضور دارند و کانسپت‌های خود را به منظور رقابت و  منتخب شدن، به نمایش می‌گذارند.

فناوری رانندگی خودروهای هوشمند، هیبریدی و الکتریکی: از پیشرفته‌ترین خودروهای هوشمند و پاک برای بازتاب خبری در رسانه‌ها، تست رانندگی گرفته می‌شود.

بخش پایانی: در پایان نیز، طراحان اتومبیل در بخش خانه‌ی طراحی لس‌آنجلس را به میزبانی و پاسخ سوالات گزارشگران و مصاحبه‌های خبری به پایان می‌رسانند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، برندهای خودروسازی با محصولات جدید خود در این صحنه حاضر می‌شوند که نام تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: آئودی، آلفارومئو، شورولت، فورد، هوندا، مزدا، مرسدس‌بنز، مینی، نیسان، پورشه و فولکس جگوار و تویوتا.

بیشتر بخوانید
نظرت رو بگو

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.